Булахова Г. - Рекламна стратегія просування продуктів і послуг бібліотек у соціальній мережі Facebook (2016)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2016, Вип. 43)Ukrainian English

Булахова Г.

Рекламна стратегія просування продуктів і послуг бібліотек у соціальній мережі Facebook

Рубрика: Розділ II. Документні комунікації: змістовне наповнення і аналіз

Анотація: У статті досліджуються особливості бібліотечної реклами через соціальну мережу Fаcebook. Проаналізовано найбільш поширені форми роботи, присутні в іміджевих стратегіях бібліотек. Проведено аналіз використання соціальних мереж як засобу рекламування бібліотечної діяльності. З’ясовано суть поняття «рекламна стратегія бібліотеки». Наведено приклади рекламних стратегій просування продуктів і послуг у діяльності бібліотек в електронному середовищі.

Ключові слова: національна бібліотека, соціальна мережа Fаcebook, рекламна стратегія, рекламна комунікація, хеш-теги, скайп-зв’язок, інформаційний центр.



Цитованість авторів публікації:
  • Булахова Г. (Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Україна, Київ)

Бібліографічний опис для цитування:
Булахова Г. Рекламна стратегія просування продуктів і послуг бібліотек у соціальній мережі Facebook / Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2016. - Вип. 43. - С. 331-345. doi: https://doi.org/10.15407/np.43.331


Бібліографія:

  1. Мар’їна О. Cоціально-комунікаційні технології як засіб управління бібліотечно-інформаційною сферою діяльності [Електронний ресурс] / О. Мар’їна // Вісн. Книжк. палати. – 2013. – № 3. – С. 26–28. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/vkp_2013_3_10.pdf. – Назва з екрана.
  2. Назаровець М. А. Використання комунікаційних можливостей соціальної мережі Facebook бібліотеками ВНЗ [Електронний ресурс] / М. А. Назаровець // Матеріали науково-практичної конференції «Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства», Львів, 2013 р. – Львів : Вид-во Національного ун-ту «Львівська політехніка», 2013.
  3. Проблеми суспільної безпеки в процесі розвитку соціальних мереж : [монографія] / [В. Попик (кер. проекту), В. Горовий, О. Онищенко та ін.] ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. – Київ, 2015. – 202 c.
  4. Соціокультурні механізми формування ментального імунітету проти зовнішніх маніпуляцій свідомістю населення України : [монографія] / [В. Горовий (кер. проекту), О. Онищенко, В. Попик та ін.] ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. – Київ, 2015. – 228 с.
  5. Гранчак Т. Використання національними бібліотеками соцмереж для представлення бібліотечних продуктів і послуг / Т. Гранчак // Бібл. вісн. – 2016. – № 1 (231). – С. 18–29.
  6. Тарасенко Н. Розкриття бібліотечних фондів засобами соціальних мереж як фактор наповнення інформаційного простору / Н. Тарасенко // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського / редкол.: О. С. Онищенко (голова), Г. В. Боряк, В. М. Горовий [та ін.] ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України. – Київ, 2014. – Вип. 39. – С. 205–218.
  7. Струнгар В. Бібліотечні проекти в соціальних медіа як джерела бібліотекознавчих досліджень / В. Струнгар // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського / редкол.: О. С. Онищенко (голова), Г. В. Боряк, В. М. Горовий [та ін.] ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України. – Київ, 2015. – Вип. 41. – С. 371–381.
  8. Вітушко А. Проблема використання в бібліотечному інформаційному виробництві соціальних мереж з очки зору інформаційної безпеки / А. Вітушко // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського / редкол.: О. С. Онищенко (голова), В. Боряк, В. М. Горовий [та ін.] ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України. – Київ, 2013. – Вип. 36. – С. 181–191.
  9. Самсонов М. Представлення бібліотек на веб-сайті YouTube / М. Самсонов // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського / редкол.: О. С. Онищенко (голова), Г. В. Боряк, В. М. Горовий [та ін.] ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України. – Київ, 2013. – Вип. 36. – С. 225–236.
  10. Борисова О. О. Библиотечно-библиографическая реклама : учеб.-практ. пособие / О. О. Борисова. – Москва : Изд-во МГУК, ИПО Проф- издат, 2002. – 224 c.
  11. Булахова Г. Рекламна діяльність бібліотек (термінологічний аспект) / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. – Київ, 2014. – Вип. 39. – С. 256–266.
  12. Библиотечное дело: терминологический словарь / сост. Т. А. Бахтурина, Б. Н. Бачалдин, Ю. А. Гриханов [и др.] ; Рос. гос. б-ка. – 3-е изд., пераб. и доп. – Москва, 1997. – 168 с.
  13. Бернет Дж. Реклама: принципи i практика / Дж. Бернет, У. Уэллс. – Санкт-Петербург : Питер, 2000. – 210 с.
  14. Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер ; под ред. Пенько- вой Е. М. ; пер. с англ. – Москва : Прогресс, 1990. – 736 с.
  15. Рoмат Е. В. Маркетинг и реклама: Фoрма рекламнoгo oбращения / Е. В. Рoмат. – Санкт-Петербург : Питер, 1997. – 247 с.
  16. Зiнь Е. А. Планування дiяльнoстi підприємства : пiдручник / Е. А. Зiнь, М. O. Турченюк. – Київ : Прoфесioнал, 2004. – 320 с.