Волковинська В. - Наукова установа у соціальних медіа (На прикладі сторінок Фонду Президентів України Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського у соцмережах) (2016)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2016, Вип. 44)Ukrainian English

Волковинська В.

Наукова установа у соціальних медіа (На прикладі сторінок Фонду Президентів України Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського у соцмережах)

Рубрика: Розділ I. Інформаційно-комунікаційна діяльність бібліотек

Анотація: Використання соцмереж у роботі бібліотечних, наукових та освітніх установ повинно враховувати специфіку цього інструменту як складової мережевого суспільства. На прикладі діяльності Фонду Президентів України Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського у мережі Facebook можна показати таку специфіку, а також описати спосіб дослідження цієї діяльності за допомогою побудови матриці зв’язків між сторінками у певній визначеній групі.

Ключові слова: соціальні мережі, мережеве суспільство, бібліотеки у соцмережах, Фонд Президентів України, Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського.



Цитованість авторів публікації:
  • Волковинська В. (Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Україна, Київ)

Бібліографічний опис для цитування:
Волковинська В. Наукова установа у соціальних медіа (На прикладі сторінок Фонду Президентів України Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського у соцмережах) / В. Волковинська // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2016. - Вип. 44. - С. 62-76. - Режим доступу: http://np.nbuv.gov.ua/doc/npnbuimviv_2016_44_8


Бібліографія:

  1. Батичко Г. І. Соціальні мережі як чинник формування позитивного іміджу та простір позиціонування університету на ринку освітянських послуг / Г. І. Батичко, О. Р. Велієва // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Філософія, культурологія, соціологія. – 2012. – Вип. 3. – С. 17–25.
  2. Головаха С. Наукова бібліотека в соціальних мережах / С. Головаха // Бібліотечний вісник. − 2013. – № 1. − С. 29–32.
  3. Землянова Л. М. Сетевое общество, информационализм и виртуальная культура / Землянова Л. М. [Электронный ресурс] // Вестник Московского университета. Сер. : 10, «Журналистика». – 1999. – № 2. – С. 58–69.
  4. Кастельс М. Информационная эпоха: экономика, общество и культура [пер. с англ. ; под ред. О. И. Шкаратана] / М. Кастельс [Электронный ресурс]. – М., 2000.
  5. Кастельс М. Становление общества сетевых структур / Мануэль Кастельс [Электронный ресурс] // Новая постиндустриальная волна на Западе. Антология [под ред. В. Л. Иноземцева]. – М. : Academia, 1999. – С. 494–505.
  6. Корытникова Н. В. Интернет как средство производства сетевых коммуникаций в условиях виртуализации общества / Н. В. Корытникова [Электронный ресурс] // Социологические исследования. – 2007. – № 2. – С. 85–93.
  7. Назарчук А. В. Сетевое общество и его философское осмысление / А. В. Назарчук // Вопросы философии. – 2008. − № 7. − С. 61–75.
  8. Національні інформаційні ресурси як інтегративний чинник вітчизняного соціокультурного середовища : [монографія] / [О. С. Онищенко, В. М. Горовий, В. І. Попик та ін.]; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. – К., 2014. – 260 с.
  9. Стрелец И. А. Общество сетевых структур и информационный ресурс как сетевое благо / Стрелец И. А. // Вестник МГУ. Сер. Экономика. – 2003. – № 5. – С. 3–18.
  10. Уэбстер Ф. Теории информационного общества / Уэбстер Ф. [Электронный ресурс]. – М. : Аспект Пресс, 2004. – 400 с.
  11. Castells M. The Rise of the Network Society: The Information Age : Economy, Society, and Culture, vol. 1 [Electronic resource]. – John Wiley and Sons, 2011. – 656 p.
  12. Dijk, van Jan A. G. M. The One-dimensional Network Society of Manuel Castells [Electronic resource].