Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського | НБУВ Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст (2011, Вип. 29)Ukrainian English

2011
Вип. 29

Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського
: зб. наук. пр..- Київ. - 2011. - Вип. 29
Зміст:
  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Воскобойнікова-Гузева О. Бібліотечно-інформаційна діяльність: системний підхід. - C. 5-13.
  4. Петрова Л. Українська бібліотека в інформаційному суспільстві: сучасний стан, перспективи розвитку, проблеми управління. - C. 14-20.
  5. Солоіденко Г. Роль громадських і самоврядних органів в управлінні бібліотечною діяльністю. - C. 21-32.
  6. Ісаєнко О. Управління бібліотечними технологіями в умовах інноваційних структурно-функціональних перетворень. - C. 33-50.
  7. Шуляк С. Інформаційний менеджмент в управлінні бібліотекою. - C. 51-57.
  8. Шкурко О. Інформаційний моніторинг: можливості застосування в управлінні бібліотекою. - C. 58-66.
  9. Жукова В. Комплексний підхід до управління професійно-діяльнісним середовищем бібліотеки. - C. 67-73.
  10. Петрова М. Інформаційна система управління: бібліотекознавчий аспект. - C. 74-80.
  11. Стрішенець Н., Клочок Т., Білько Є., Лобода В. Вивчення повноти комплектування обов’язковим примірником Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - C. 81-95.
  12. Красій Р., Малолєтова Н., Полякова О. Комплектування бібліотек НАН України зарубіжними періодичними виданнями в сучасних умовах. - C. 96-107.
  13. Антоненко І. Система каталогізації як складова інформаційно-бібліотечного комплексу Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - C. 108-116.
  14. Галицька С. Методично-лінгвістична підтримка розділів Рубрикатора НБУВ (розділ "Ж/О Техніка. Технічні науки"). - C. 117-126.
  15. Біліна Л., Коновал Л. Маркетингові дослідження – основа організації та прогнозування бібліотечного-інформаційного обслуговування. - C. 127-134.
  16. Туровська Л. Маркетинговий підхід як чинник оптимізації бібліотечно-інформаційного обслуговування. - C. 135-146.
  17. Коваль Т. Маркетингові дослідження як спосіб вивчення інформаційних потреб читачів-гуманітаріїв. - C. 147-155.
  18. Василенко О. Сучасні аспекти обліку і реєстрації віддалених користувачів бібліотек. - C. 156-163.
  19. Захарова Н. Концепція управління культурно-просвітницькою діяльністю в Національній бібліотеці в період структурної реорганізації. - C. 164-172.
  20. Лобузіна К., Лобузін І. Інформаційні технології в організації роботи спеціалізованих підрозділів Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - C. 173-183.
  21. Самохіна Н. Інформаційні ресурси та електронні пристрої у бібліотечній діяльності. - C. 184-190.
  22. Демчук Н. розвиток бібліопсихологічних вчень у контексті бібліотечно-інформаційної діяльності XXI ст..: інтер- і супервербальна бібліопсихологія як концепція гіпертексту. - C. 191-201.
  23. Вертік Ж. Еволюція бібліотеранії як складової бібліотекознавства. - C. 202-209.
  24. Вараксіна Н. Моделювання як метод дослідження інформаційного ресурсу з питань педагогіки та психології. - C. 210-217.
  25. Корнієнко В. Від підвищення кваліфікації до практичного втілення знань у бібліотечно-інформаційні технології. - C. 218-223.
  26. Литвинова Л. Бібліотекознавчі та бібліографознавчі дисертаційні дослідження в галузі соціальних комунікацій, захищені у 2008-2010 рр.. - C. 224-235.
  27. Лопата О. Історія вивчення інформаційних потреб читача: сутність та методика (20-ті роки XX ст.). - C. 236-255.