АРХИВ (Все выпуски) /     Содержание выпуска (2019, Issue 55)Ukrainian Russian English



Библиографическое описание для цитирования:
Булахова Г. Перспективи використання інструментарію соціальних медіа для просування бібліотечних продуктів і послуг / Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2019. - Вип. 55. - С. 80-91. doi: https://doi.org/10.15407/np.55.080


Библиография:

  1. Грищенко О. Ф. Соціальний медіа-маркетинг як інструмент просування продукту підприємства / О. Ф. Грищенко, А. Д. Нєшева // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2013. – № 4. – С. 86–98.
  2. Горовий В. Соціальні інформаційні комунікації, їх наповнення і ресурс / В. Горовий ; наук. ред. Л. Дубровіна ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. – Київ, 2010. – 360 с.
  3. Половинчак Ю. Cтратегії дослідження соціальних медіа як дискурсивного простору / Ю. Половинчак // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. – Київ, 2016. – Вип. 43. – С. 366–381. doi: https://doi.org/10.15407/np.43.366
  4. Чуприна Л. Роль бібліотек у підвищенні соціальної значущості інформаційних обмінів у соціальних медіа / Л. Чуприна // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. – Київ, 2018. – Вип. 50. – С. 65–78. doi: https://doi.org/10.15407/np.50.065
  5. Гранчак Т. Використання національними бібліотеками соцмереж для представлення бібліотечних продуктів і послуг / Т. Гранчак // Бібл. вісн. – 2016. – № 1. – С. 18–29.
  6. Струнгар В. Представлення бібліотеки в інтерактивному медіа-середовищі: змістовний аналіз / В. Струнгар // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. – 2017. – Вип. 46. – С. 329–344. doi: https://doi.org/10.15407/np.46.329
  7. Тарасенко Н. Інформаційні комунікації у середовищі соціальних мереж: аспекти стандартизації бібліотечного сегмента / Н. Тарасенко // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. – 2017. – Вип. 46. – С. 455–477. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2017_46_30. – Назва з екрана. doi: https://doi.org/10.15407/np.46.455
  8. Каптур А. Інтернет-реклама: сучасний канал комунікації. Тенденції та перспективи // Международный научный журнал «Интернаука» // № 8 (30), 2017. – С. 43–45.
  9. Кушерський А. Соціальні медіа як засіб поширення інформаційної продукції президентських бібліотек США. Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – 2015. – № 3. – С. 88–96.
  10. Грищенко О. Ф., Нєшева А. Д. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства [Електронний ресурс] / О. Грищенко, А. Нєшева // Маркетинг і менеджмент інновацій. –2013. – № 4.– С. 86–98. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_ 4_10. – Назва з екрана.
  11. Гранчак Т. Використання національними бібліотеками соцмереж для представлення бібліотечних продуктів і послуг / Т. Гранчак // Бібл. вісн. – 2016. – № 1. – С. 18–29.
  12. Струнгар В. Представлення бібліотеки в інтерактивному медіа-середовищі: змістовний аналіз / В. Струнгар // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. – 2017. – Вип. 46. – С. 329–344. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2017_46_22. – Назва з екрана.