АРХИВ (Все выпуски) / Содержание выпуска (2022, Issue 66)
Библиографическое описание для цитирования: Струнгар А. Вплив соціальних медіа на вебсайти як складник політики бібліотечної діяльності в інтерактивному вебсередовищі / А. Струнгар, В. Струнгар // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2022. - Вип. 66. - С. 211-227. doi: https://doi.org/10.15407/np.66.211
Библиография: - Башинська І. О. Маркетингові комунікації підприємства у соціальних мережах. Економіка та менеджмент. 2012. Вип. 9 (1.1). С. 36–41.
- Булахова Г. І. Соціальні мережі як засіб реклами бібліотечної діяльності. Адаптація завдань і функцій наукової бібліотеки до вимог розвитку цифрових інформаційних ресурсів: Матеріали міжнар. наук. конф. (Київ, 8–9 жовт. 2013 р.). Київ, 2013. С. 128–130.
- Вахула Б. Я. Соціальні медіа як механізм протестної мобілізації в сучасному українському суспільстві. Український соціум. 2015. № 1. С. 34–43.
- Годлевська К. В. Професійна підготовка майбутніх учителів з використанням соціальних медіа. Вісник кафедри ЮНЕСКО 'Неперервна професійна освіта ХХІ століття". 2020. № 2. С. 36–41.
- Григорова З. В. Нові медіа, соціальні медіа, соціальні мережі – ієрархія інформаційного простору. Технологія і техніка друкарства. 2017. № 3(57). С. 93–100.
- Грищенко О. Ф., Нєшева А. Д. Соціальний медіа-маркетинг як інструмент просування продукту підприємства. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2013. № 4. С. 86–98.
- Зима О., Просяник О. Маніпулятивність у дискурсі соціальних медіа. 2019. (дата звернення: 10.11.2021).
- Кіца М. О. Фейкова інформація в українських соціальних медіа: поняття, види, вплив на аудиторію. Наукові записки Української академії друкарства. 2016. № 1. С. 281–287.
- Коневщинська О. Е., Литвинова С. Г. Електронні соціальні мережі як складник сучасних соціальних медіа. Інформаційні технології і засоби навчання. 2016. Т. 55. Вип. 5. С. 42–54.
- Крамаренко А. О. Соціальні медіа та бізнес: можливості та загрози. Соціальна економіка. 2016. № 1. С. 152–155.
- Кремень Т. В. Емоційна складова політичної мобілізації через соціальні медіа. Наукові праці Чорноморського державного університету імені Петра Могили. 2012. Т. 204. Вип. 192. С. 72–74.
- Мар’їна О. Ю. Бібліотека в цифровому просторі. Харків : ХДАК, 2017. 326 с.
- Мартинюк О. Д. Веб-технології в бібліотеках: нові можливості розвитку у сучасному інтернет-середовищі. 2014. (дата звернення: 18.01.2022).
- Рябічев В. Л. Особливості соціальних медіа. Current issues of mass communication. 2013. Issue 14. С. 60–64.
- Сибіряков С. О. Соціальні медіа як середовище архетипного впливу на масову свідомість. Публічне управління: теорія та практика. 2013. Вип. 1. С. 202–210.
- Сохацька О. Монетизація соціальних медіа у глобальному інформаційному просторі. Журнал європейської економіки. 2012. Том 11. № 1. С. 104–114.
- Струнгар А. В. Геоінформаційний простір Державної науково-технічної бібліотеки України. Бібліотечний вісник. 2021. № 2. C. 60–68. (дата звернення: 12.11.2021).
- Струнгар В. В. Бібліотека в інтерактивному медіа середовищі: стан та перспективи : монографія / відп. ред. Ю. М. Половинчак. Київ : НБУВ, 2021. 252 с.
- Янченко А. Соціальні медіа як елемент політичної комунікації. Політичний менеджмент. 2013. № 1–2. С. 153–163.
- Gentle A. Conversation and Community: The Social Web for Documentation. XML Press, 2012. 342 p.
|