АРХИВ (Все выпуски) /     Содержание выпуска (2016, Issue 43)Ukrainian Russian English



Библиографическое описание для цитирования:
Половинчак Ю. Дослідження ефективності української "культурної дипломатії": досвід аналізу публікацій зарубіжних ЗМІ / Ю. Половинчак, О. Саморукова // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2016. - Вип. 43. - С. 183-193. doi: https://doi.org/10.15407/np.43.183


Библиография:

  1. Nye J. S. Soft Power: The Means to Success in World Politics / J. S. Nye. – New York: Public Affairs Group, 2004. – 191 p.
  2. Нагорняк Т. Країна як бренд. Національний бренд «Україна» / Т. Нагорняк // Стратегічні пріоритети. – 2008. – № 4 (9). – С. 220–228.
  3. Попович Н. ЄВРО-2012. Курс на брендинг України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.uapr.com.ua/ru/vestnikpublications/38. – Назва з екрана.
  4. Зубик О. Імідж України: погляд з-за меж [Електронний ресурс] / О. Зубик. – Режим доступу: experts.in.ua/baza/analitic/index.php?ELEMENT_ID=11063. – Назва з екрана.
  5. Дзюба Є. Медіа-імідж країни: українська проблематика в іноземних ЗМІ [Електронний ресурс] / Є. Дзюба // Режим доступу: http://dialogs.org.ua/ru/cross/page1819.html. – Назва з екрана.
  6. Міжнародний імідж України: міфи й реалії [Електронний ресурс] // Український центр економічних і політичних досліджень ім. О. Разумкова. – Режим доступу: http://www.razumkov.org.ua/additional/analytical_report_NSD3_ukr.pdf. – Назва з екрана.
  7. Бойко О. В. Зовнішній імідж України в світлі англомовної преси / О. В. Бойко // Наук. записки / Ін-т політичних і етнонаціональних досліджень НАН України. – Київ, 2001. – Вип. 16. – С. 291–307.
  8. Дацюк О. М. Роль російських ЗМІ у конструюванні іміджу України [Електронний ресурс] / О. М. Дацюк. – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/33_NIEK_2008/Politologia/37180.doc.htm. – Назва з екрана.
  9. Нікулішин Н. Основні підходи до розкриття змісту поняття «м’яка сила» у сучасній вітчизняній науці / Н. Нікулішин // Українська національна ідея: реалії та перспективи розвитку. – 2014. – Вип. 26. – С. 32–37.
  10. Зернецька О. Глобальний розвиток систем масової комунікації і міжнародні взаємовідносини / О. Зернецька. – Киів : Освіта, 1999. – 352 с.
  11. Зернецька О. Жорстка боротьба за м’яку владу у світі: (конкуренція в Інтернеті та за Інтернет) / О. Зернецька // Зовнішні справи. – 2010. – № 7/8. – С. 42–46.
  12. Look Gorky. Евроненавидение, або Джа или Жо [Электронный ресурс] // Site.ua. – 2016. – 22 лют. – Режим доступа: https://site.ua/look.gorky/2865-evronenavidenie-abo-dja-ili-jo/. – Загл. с экрана.
  13. Джеппар Е. Крим повернеться. Що означає перемога Джамали [Електронний ресурс] / Е. Джеппар // Блоги. Новое время. – 2016. – 22 лют. http://nv.ua/ukr/opinion/djeppar/krim-povernetsja-shcho-oznachaje-peremoga-dzhamali-98942.html. – Назва з екрана.
  14. Цюрупа М. Поняття «м’якої сили» держави та особливості її застосування в сучасній світовій політиці / Михайло Цюрупа // Наук. записки Ін-ту політ. і етнонаціонал. дослідж. ім. І. Ф. Кураса НАН України. – 2007. – Вип. 36: Курасівські читання. Влада і суспільство в сучасній Україні: механізми взаємодії. – Київ : Знання України, 2007. – С. 47–59.