АРХИВ (Все выпуски) /     Содержание выпуска (2019, Issue 55)Ukrainian Russian English



Библиографическое описание для цитирования:
Закірова С. Інфотейнмент як вид новітньої технології комунікації: постановка проблеми / С. Закірова, М. Закіров // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2019. - Вип. 55. - С. 204-219. doi: https://doi.org/10.15407/np.55.204


Библиография:

  1. Горовий В. М. Соціальні інформаційні комунікації, їх наповнення і ресурс / В. М. Горовий. – Київ, 2010. – 230 с.
  2. Стойков Л. Гедонистическая функция медий: инфотейнмент и реалити-шоу [Электронный ресурс] / Л. Стойков // RELGA. – 2007. – № 4. – Режим доступа: http://www.relga.ru/Environ/WebObjects/tgu-www.woa/wa/Main?textid=1729&. – Загл. с экрана.
  3. Почепцов Г. Г. Коммуникативные технологии двадцатого века / Г. Г. Почепцов. – М. : Рефл-бук ; Киев : Ваклер, 2002. – 352 с.
  4. Різун В. Соціальнокомунікаційний підхід у науці та галузі соціальної інженерії [Електронний ресурс] / В. Різун. – 2016. – Режим доступу: http://journlib.univ.kiev.ua/Socialniy_pidhid.pdf. – Назва з екрана.
  5. Холод О. М. Специфіка формування теорій комунікаційних технологій / О. М. Холод // Держава та регіони. Соц. комунікації. – 2013. – № 2. – С. 45–52.
  6. Холод О. М. Постулати соціального інжинірингу (або специфіка формування концепцій соціального інжинірингу, соціальних комунікацій і комунікаційних технологій у працях Г. Почепцова, В. Різуна й О. Холода) / О. М. Холод // Держава та регіони. Сер. «Соц. комунікації». – 2016. – № 4. – С. 28–39.
  7. Еремина Д. А. Интерпретация термина «инфотейнмент» в немецких и российских исследованиях масс-медиа [Электронный ресурс] / Д. А. Еремина // Медиаскоп. – 2013. – Вып. 4. – Режим доступа: http://www.mediascope.ru/node/1429. – Загл. с экрана.
  8. Богданова Е. Феномен инфотейнмента на телевидении [Электронный ресурс] / Е. Богданова // Наука телевидения. – 2012. – Вып. 9. – С. 217–221. – Режим доступа: http://gitr.ru/data/events/2016/nt-9.pdf. – Загл. с экрана.
  9. Филиппова А. Н. Интерпретация понятия инфотейнмент: «формат» или «жанр»? [Электронный ресурс] / А. Н. Филиппова // Гуманит., соц.-экон. и обществ. науки. – 2014. – № 9. – С. 296–299. – Режим доступа: https://www.online-science.ru/userfiles/file/wiozbhi3 mybiaobsnftzcfu7 xprilmhk.pdf. – Загл. с экрана.
  10. Чорна К. Інфотейнмент – жанр на межі інформації та розваги [Електронний ресурс] / К. Чорна // Вісн. КНУКіМ. Сер. «Мистецтвознавство». – 2019. – Вип. 40. doi: https://doi.org/10.31866/2410–1176.40.2019.172672
  11. Симоніна Н. В. Новітні жанри української тележурналістики: розвиток інфотейнменту [Електронний ресурс] / Н. В. Симоніна // Електрон. б-ка Ін-ту журналістики. – Режим доступу: http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=2101. – Назва з екрана.
  12. Anderson Bonnie M. News Flash: Journalism, Infotainment and the Bottom-Line Business of Broadcast News [Electronic resourse] / Bonnie M. Anderson. – 2004. – 288 р. – Mode of access: https://epdf.pub/news-flash-journalism-infotainment-and-the-bottom-line-business-of-broadcast-new.html. – Title from the screen.
  13. Infotainment [Electronic resourse] // Cambridge Dictionary. – Mode of access: http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/infotainment?a=british. – Title from the screen.
  14. Харченко С. В. Особенности развития средств массовой коммуникации [Электронный ресурс] / С. В. Харченко, С. Н. Хандюков // Инфотейнмент и эдьютейнмент. 3 i: intellect, idea, innovation. – 2017. – № 1. – Режим доступа: http://www.ksu.edu.kz/files/nauka/3 I/2017/1 nomer/handyukov-harchenko.pdf. – Загл. с экрана.
  15. Бабенко В. Гібридизація новинного мовлення [Електронний ресурс] / В. Бабенко // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. «Журналістика». – 2012. – Вип. 38. – C. 243–249. doi: https://doi.org/10.30970/vjo.2013.38.5252
  16. Чарських І. Ю. Онлайн-інфотейнмент у міжнародних новинах медіа-корпорацій / І. Ю. Чарських, О. С. Короваєв // Гілея : наук. вісн. – 2016. – Вип. 106. – С. 306–310.
  17. Закірова С. Технологічний детермінізм засобів масової комунікації у часі і просторі (за теоретичною концепцією Харольда Інніса) [Електронний ресурс] / С. Закірова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського : зб. наук. пр. – Київ, 2017. – Вип. 48. – С. 615–629. doi: https://doi.org/10.15407/np.48.615
  18. Корнєєв В. М. Комунікаційні технології як засоби проектування соціальної дійсності / В. М. Корнєєв // Наук. зап. Ін-ту журналістики. – 2014. – Т. 56. – С. 176–181.
  19. Крутій К. Едьютейнмент: навчання як розвага. Дошкільне виховання. – 2017. – № 1. – С. 2–6.
  20. Вільчинська І. Ю. Актуальні форми медійних продуктів як відображення сучасних тенденцій в українському інформаційно-політичному просторі // І. Ю. Вільчинська // Вісн. Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. – 2015. – № 2. – С. 187–190.