АРХИВ (Все выпуски) / Содержание выпуска (2022, Issue 63)
Библиографическое описание для цитирования: Глущук Є. Інститут президентства в соціальних медіа: сучасні системи моніторингу / Є. Глущук // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2022. - Вип. 63. - С. 139-148. doi: https://doi.org/10.15407/np.63.139
Библиография: - Братущак О. "Прямі комунікації" Зеленського в соцмережах поки програють традиційним медіа.
- Иващук Е. 10 лучших сервисов для мониторинга социальных сетей.
- Моніторинг ЗМІ на кшталт розвідки.
- Половинчак Ю. Мобілізаційний та маніпулятивний потенціал дискурсу соціальних медіа в умовах перехідного суспільства.
- Соціальні мережі як чинник розвитку громадянського суспільства: [монографія] / [О. С. Онищенко, В. М. Горовий, В. І. Попик та ін.] ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. Київ. 2013. 250 c.
- Татаринов К. А. Современные аспекты маркетинговых коммуникаций в цифровом обществе. Азимут научных исследований: экономика и управление. 2009. Т. 8, № 1 (26), С. 307–312. doi: https://doi.org/10.26140/anie-2019–0801–0072
- Digital 2021: the latest insights into the "state of digital".
- Shannon M. Combining Social Media and Traditional Media in a Modern Communications Plan / Mortland Shannon. 2012.
- Social Media and its Origins.
- Manovich L. The Language of New Media. Cambridge MIT Press/ Leonardo Books, 2001, 394 c.
- Watson T., Noble P. Evaluating Public Relations. Second edi. London; Philadelphia : Kogan page, 2007, 225 c.
|