АРХИВ (Все выпуски) /     Содержание выпуска (2022, Issue 63)Ukrainian Russian English



Библиографическое описание для цитирования:
Глущук Є. Інститут президентства в соціальних медіа: сучасні системи моніторингу / Є. Глущук // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2022. - Вип. 63. - С. 139-148. doi: https://doi.org/10.15407/np.63.139


Библиография:

  1. Братущак О. "Прямі комунікації" Зеленського в соцмережах поки програють традиційним медіа.
  2. Иващук Е. 10 лучших сервисов для мониторинга социальных сетей.
  3. Моніторинг ЗМІ на кшталт розвідки.
  4. Половинчак Ю. Мобілізаційний та маніпулятивний потенціал дискурсу соціальних медіа в умовах перехідного суспільства.
  5. Соціальні мережі як чинник розвитку громадянського суспільства: [монографія] / [О. С. Онищенко, В. М. Горовий, В. І. Попик та ін.] ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. Київ. 2013. 250 c.
  6. Татаринов К. А. Современные аспекты маркетинговых коммуникаций в цифровом обществе. Азимут научных исследований: экономика и управление. 2009. Т. 8, № 1 (26), С. 307–312. doi: https://doi.org/10.26140/anie-2019–0801–0072
  7. Digital 2021: the latest insights into the "state of digital".
  8. Shannon M. Combining Social Media and Traditional Media in a Modern Communications Plan / Mortland Shannon. 2012.
  9. Social Media and its Origins.
  10. Manovich L. The Language of New Media. Cambridge MIT Press/ Leonardo Books, 2001, 394 c.
  11. Watson T., Noble P. Evaluating Public Relations. Second edi. London; Philadelphia : Kogan page, 2007, 225 c.