АРХИВ (Все выпуски) /     Содержание выпуска (2023, Issue 67)Ukrainian Russian English



Библиографическое описание для цитирования:
Тарасенко Н. Соціогуманітарні науки у наукових процесах сьогодення: фактори актуалізації і перспективи розвитку / Н. Тарасенко // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2023. - Вип. 67. - С. 129-142. doi: https://doi.org/10.15407/np.67.129


Библиография:

  1. Чи потрібна конфронтація соціогуманітарних і природничих наук. Голос України : газ. Верховної Ради України. 2018. 6 лип.
  2. Коваленко Я. Ю. Значення гуманітарних і раціональних наук у підготовці наукових кадрів.
  3. Ключковська Н. Р. Роль гуманітарних і суспільних наук у вищій освіті: зарубіжний досвід. cyberleninka.ru.
  4. Horizons for Social Sciences and Humanities: Conference Report (Vilnius, Lithuania, September 23–24, 2013). Vilnius : Mykolas Romeris University Publishing, 2013. 199 р.
  5. Петрук Н. Стратегії розвитку гуманітарної освіти в добу технократизму та глобалізації. Філософія освіти. 2020. № 26 (1). С. 54–67.
  6. The place of the humanities in today’s knowledge society.
  7. Mission Covid-19: Global problems need a research portfolio approach.
  8. Why we need more than just scientists to document the pandemic.
  9. The Relevance Of The Humanities. Experts’ Report on European Humanities.
  10. German humanities scholars enlisted to end coronavirus lockdown.
  11. EASSH is a key partner of WPRN, a global, edited and searchabledirectory consolidating research projects onsocietal impacts and aftermaths of Covid-19.
  12. Mission Covid-19: Global problems need a research portfolio approach.
  13. Перший Г. Гуманітарна освіта в умовах війни та євроінтеграції України. Актуальні проблеми європейської та євроатлантичної інтеграції України : матеріали ХІХ регіон. наук.-практ. конф. (16 черв. 2022 р., м. Дніпро). 2020. С. 137–139.
  14. Why do the humanities matter? Stanford University.
  15. For the humanities to play a stronger role in public policy making, they must move from individual to institutional engagement.