Библиографическое описание для цитирования: Закірова С. Українська книга закордоном: оновлення ролі та завдань в умовах повномасштабного російського вторгнення в Україну / С. Закірова // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2023. - Вип. 69. - С. 73-87. - Режим доступу: http://np.nbuv.gov.ua/doc/npnbuimviv_2023_69_7
Мазука Л. Модифікація державної політики збереження національної ідентичності закордонних українців. Політ. дослідження. 2022. № 2 (4). С. 160–179. https://doi.org/10.53317/2786-4774-2022-2-9 doi: https://doi.org/10.53317/2786-4774-2022-2-9
Ящук І. Підтримка інтересу до читання в новому інформаційному середовищі. Філол. дискурс. 2017. Вип. 6. С. 199–211.
Бондаренко Н. "Читання як життєва стратегія": реалізація державної політики книгочитання-2032 у підручникотворенні. Проблеми сучас. підруч.2023. № 30. С. 19–31. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2023-30-19-31 doi: https://doi.org/10.32405/2411-1309-2023-30-19-31
Кушнарьова М. Українська культурна дипломатія під час війни: досвід, проблеми, перспективи. Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського.2023. Вип. 67. С. 35–53. https://doi.org/10.15407/np.67.035 doi: https://doi.org/10.15407/np.67.035
Підлужна Г., Марущак О. Становлення та розвиток методики читання в українській початковій школі (ХІХ – середина ХХ ст.). Педагогіка форму вання творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2019. № 66. Т. 1. С. 13–19. https://doi.org/10.32840/1992-5786.2019.66-1.3 doi: https://doi.org/10.32840/1992-5786.2019.66-1.3
Родюк Н., Голюк О. Особливості методичних аспектів у формуванні читацької культури учнів початкової школи за допомогою інноваційних технологій. Інновац. педагогіка. Теорія та методика навчання (з галузей знань). 2020. Вип. 25. Т. 1. С. 100–103. https://doi.org/10.32843/2663-6085/2020/25-1.18 doi: https://doi.org/10.32843/2663-6085/2020/25-1.18