АРХИВ (Все выпуски) /     Содержание выпуска (2015, Issue 42)Ukrainian Russian English



Библиографическое описание для цитирования:
Чуканова С. Форми організації бібліотечної освіти у США: чи є перспективи у дистанційної освіти? / С. Чуканова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2015. - Вип. 42. - С. 580-590 . - Режим доступу: http://np.nbuv.gov.ua/doc/npnbuimviv_2015_42_48


Библиография:

  1. Исследовательские университеты США: механизм интеграции науки и образования / [В. Б. Супян и др.] ; под ред. д-ра экон. наук, проф. В. Б. Супяна ; Ин-т США и Канады РАН. – М. : Магистр, 2009. – 399 с.
  2. Педагогіка вищої школи : навчальний посібник / за ред. З. Н. Курлянд. – К. : Знання, 2005. – 399 с.
  3. Davidson C. N. Now you see it : how technology and brain science will transform schools and business for the 21st century / C. N Davidson. – [New York] : Penguin Books, [2012]. – 342 p.
  4. Davidson C. N. The future of thinking : learning institutions in a digital age / C. N. Davidson , D. T. Goldberg , Z. M. Jones. – Cambridge, Mass. : MIT Press, [2010]. – XXV, 288 p.
  5. Moe T. M. Liberating learning : technology, politics, and the future of American education / T. M. Moe, J. E. Chubb. – San Francisco : Jossey-Bass, [2009]. – XIII, 223 p.
  6. Program presentation for the Committee on Accreditation of the American Library Association: Masters of Library and Information Science The Information School University of Washington September 16, 2013 [Електронний ресурс].
  7. Rubin R . Foundations of Library and Information Science. – New York : Neal-Schuman Publishers, lnc., 2004. – 495 p.
  8. Selingo J. J. College (un)bound : the future of higher education and what it means for students / J. J. Selingo. – Boston ; Houghton Mifflin Harcourt, [2013]. New York : – XVIII, 238 p.
  9. Stielow F. J. Reinventing the library for online education / F. Stielow. – Chicago : American Library Association, 2014. – XIX , 306 p.
  10. UNC School of Information and Library Science [Електронний ресурс].