Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського | НБУВ Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського

  ARCHIVE (All issues) /     Content (2011, Issue 29)Ukrainian English

2011
Issue 29

Academic Papers of The Vernadsky National Library of Ukraine
. - 2011. - Issue 29
Content:
  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Воскобойнікова-Гузева О. Бібліотечно-інформаційна діяльність: системний підхід. - P. 5-13.
  4. Петрова Л. Українська бібліотека в інформаційному суспільстві: сучасний стан, перспективи розвитку, проблеми управління. - P. 14-20.
  5. Солоіденко Г. Роль громадських і самоврядних органів в управлінні бібліотечною діяльністю. - P. 21-32.
  6. Ісаєнко О. Управління бібліотечними технологіями в умовах інноваційних структурно-функціональних перетворень. - P. 33-50.
  7. Шуляк С. Інформаційний менеджмент в управлінні бібліотекою. - P. 51-57.
  8. Шкурко О. Інформаційний моніторинг: можливості застосування в управлінні бібліотекою. - P. 58-66.
  9. Жукова В. Комплексний підхід до управління професійно-діяльнісним середовищем бібліотеки. - P. 67-73.
  10. Петрова М. Інформаційна система управління: бібліотекознавчий аспект. - P. 74-80.
  11. Стрішенець Н., Клочок Т., Білько Є., Лобода В. Вивчення повноти комплектування обов’язковим примірником Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - P. 81-95.
  12. Красій Р., Малолєтова Н., Полякова О. Комплектування бібліотек НАН України зарубіжними періодичними виданнями в сучасних умовах. - P. 96-107.
  13. Антоненко І. Система каталогізації як складова інформаційно-бібліотечного комплексу Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - P. 108-116.
  14. Галицька С. Методично-лінгвістична підтримка розділів Рубрикатора НБУВ (розділ "Ж/О Техніка. Технічні науки"). - P. 117-126.
  15. Біліна Л., Коновал Л. Маркетингові дослідження – основа організації та прогнозування бібліотечного-інформаційного обслуговування. - P. 127-134.
  16. Туровська Л. Маркетинговий підхід як чинник оптимізації бібліотечно-інформаційного обслуговування. - P. 135-146.
  17. Коваль Т. Маркетингові дослідження як спосіб вивчення інформаційних потреб читачів-гуманітаріїв. - P. 147-155.
  18. Василенко О. Сучасні аспекти обліку і реєстрації віддалених користувачів бібліотек. - P. 156-163.
  19. Захарова Н. Концепція управління культурно-просвітницькою діяльністю в Національній бібліотеці в період структурної реорганізації. - P. 164-172.
  20. Лобузіна К., Лобузін І. Інформаційні технології в організації роботи спеціалізованих підрозділів Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - P. 173-183.
  21. Самохіна Н. Інформаційні ресурси та електронні пристрої у бібліотечній діяльності. - P. 184-190.
  22. Демчук Н. розвиток бібліопсихологічних вчень у контексті бібліотечно-інформаційної діяльності XXI ст..: інтер- і супервербальна бібліопсихологія як концепція гіпертексту. - P. 191-201.
  23. Вертік Ж. Еволюція бібліотеранії як складової бібліотекознавства. - P. 202-209.
  24. Вараксіна Н. Моделювання як метод дослідження інформаційного ресурсу з питань педагогіки та психології. - P. 210-217.
  25. Корнієнко В. Від підвищення кваліфікації до практичного втілення знань у бібліотечно-інформаційні технології. - P. 218-223.
  26. Литвинова Л. Бібліотекознавчі та бібліографознавчі дисертаційні дослідження в галузі соціальних комунікацій, захищені у 2008-2010 рр.. - P. 224-235.
  27. Лопата О. Історія вивчення інформаційних потреб читача: сутність та методика (20-ті роки XX ст.). - P. 236-255.