АРХИВ (Все выпуски) /     Содержание выпуска (2019, Issue 53)Ukrainian Russian English



Библиографическое описание для цитирования:
Дем'яненко Л. Практичні аспекти використання соціальних мереж як інструмента президентських виборчих кампаний: зарубіжний та вітчизняний досвід / Л. Дем'яненко // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2019. - Вип. 53. - С. 254-268. doi: https://doi.org/10.15407/np.53.254


Библиография:

  1. Бучельнікова М. Клікай, лайкай, голосуй: як соцмережі допомагали у виборчих кампаніях [Електронний ресурс] / М. Бучельнікова. – Режим доступу: https://vybory.detector.media/2019/04/09/klikaj-lajkaj-holosuj-yak-sotsmerezhi-dopomahaly-u-vyborchyh-kampaniyah/. – Назва з екрана.
  2. Голуб О. Сайти соцмереж як джерело інформації [Електронний ресурс] / О. Голуб. – Режим доступу: https://ms.detector.media/web/social/sayti_sotsmerezh_yak_dzherelo_informatsii/ – Назва з екрана.
  3. Єжижанська Т. ЗМІ у соціальних мережах: тенденції, можливості, перспективи / Т. Єжижанська // Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи. – Луцьк : СНУ ім. Л.Українки. – 2015. – № 7–8 (6). – C. 62–68.
  4. Кочубей Л. Особливості виборчих технологій у виборчій кампанії до Верховної Ради України 2012 року / Л. Кочубей // Український інформаційний простір. – Київ: КНУКІМ, 2013. – № 1, Ч. 2. – С. 92–98.
  5. Курбан О. В. Загальна характеристика сучасного інтернет-простору в контексті використання соціальних онлайн-мереж / О. В. Курбан // Поліграфія і видавнича справа. – 2016. – № 1. – С. 216–225.
  6. Медіаконструювання реальності соціальними мережами [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://studopedia.org/12-70524.html. – Назва з екрана.
  7. Михальчук С. О. Інноваційний характер впливу Інтернет-комунікацій на політичні процеси сучасності / С. О. Михальчук // Грані. – 2015. – № 1. – С. 119–124. doi: https://doi.org/10.15421/1715022
  8. Порошенко в соцмережах [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://piddubny.com/poroshenko-v-sotsmerezhah/. – Назва з екрана.
  9. Почепцов Г. Г. Информационные войны. Новый инструмент политики / Г. Г. Почепцов. – М. : Алгоритм, 2015. – 256 с.
  10. Решітько Ю. Вплив соціальних мереж на формування громадської думки під час президентських виборів США (2008 р., 2012 р.) / Ю. Решітько // Європейські перспективи. – 2013. – № 7.– С. 202–206.
  11. Складено рейтинг популярності соціальних мереж в Україні [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.rbc.ua/ukr/news/sostavlen-reyting-populyarnosti-sotsialnyh-1555070035.html – Назва з екрана.
  12. Соціальні мережі як інструмент взаємовпливу влади та громадянського суспільства : монографія / [О. С. Онищенко, В. М. Горовий, В. І. Попик та ін.] ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. – Київ, 2014. – 260 с.
  13. Тлуста А. О. Вплив соціальних мереж на політичну стабільність держави / А. О. Тлуста // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2011. – Вип. 101(1). – С. 195–201.
  14. У 2018 інтернет-користувачів стало 4 млрд, з них понад 3 млрд користуються соцмережами – дослідження [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://hromadske.ua/posts/u-2018-internet-koristuvachiv-stalo-4-mlrd-z-nih-ponad-3-mlrd-koristuyutsya-socmerezhami-doslidzhennya. – Назва з екрана.
  15. Чуприна Л. А. Соціальні мережі як інструмент реалізації громадських ініціатив / Л. Чуприна // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. – 2015. – Вип. 41. – С. 54–68. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/.
  16. Шаханов Г. А. Социальный капитал сложных коммуникативных систем на примере социальных медиа [Електронний ресурс] / Г. А. Шаханов. – Режим доступу: http://ru.scribd. com/doc/55364906/. – Назва з екрана.
  17. Як нові технології перевертають вибори // Новое Время. – 2019. – № 13 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://magazine.nv.ua/ukr/journal/3360-journal-no-13/jak-novi-tekhnolohiji-perevertajut-vibori.html. – Назва з екрана.
  18. Jason Gilmore Philip N. Howard University of Washington Digital media and the 2010 national elections in Brazil [Electronic resource]. – Mode of access: https://pdfs.semanticscholar.org/c0c0/d23b06f653c689aed8a440413ee45d9e9bab.pdf 4/28/2011. – Title from the screen.
  19. Kindelan K. Social Media in Politics: Positive or Polarizing?/ [Electronic resource]. – Mode of access: http://socialtimes.com/social-media-in-politics-positive-or-polarizing_b42439. – Title from the screen.
  20. Petrov V. Inside Zelenskiy’s campaign: How social media, TV fame can win him presidency [Electronic resource]. – Mode of access: https://www.kyivpost.com/ukraine-politics/inside-zelenskiys-campaign-how-social-media-tv-fame-can-win-him-presidency.html?cn-reloaded=1. – Title from the screen.