Онищенко Н. - Новинна інформація соціальних медіа в аналітичних продуктах бібліотек (2018)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2018, Вип. 50)Ukrainian English

Онищенко Н.

Новинна інформація соціальних медіа в аналітичних продуктах бібліотек

Рубрика: Розділ 1. Інформаційно-комунікаційні взаємодії цифрової доби: тенденції та перспективи

Анотація: У статті розглядаються особливості використання новинної інформації соціальних медіа при створенні інформаційно-аналітичної продукції. Аналізуються, зокрема, основні вимоги до якості такої інформації, оптимальні методи організації виробничого процесу, шляхи вдосконалення форм і методів надання управлінським структурам достовірної та релевантної інформації.

Ключові слова: новини, соціальні медіа, достовірність, інформація, блог.



Цитованість авторів публікації:
  • Онищенко Н. (Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Київ)

Бібліографічний опис для цитування:
Онищенко Н. Новинна інформація соціальних медіа в аналітичних продуктах бібліотек / Н. Онищенко // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2018. - Вип. 50. - С. 137-149. doi: https://doi.org/10.15407/np.50.137


Бібліографія:

  1. Соціальні мережі як інструмент взаємовпливу влади та громадянського суспільства : монографія / О. С. Онищенко, В. М. Горовий, В. І. Попик [та ін.] ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вер- надського. – Київ, 2014. – 260 с.
  2. Соціальні мережі як чинник розвитку громадянського суспільства : монографія / О. С. Онищенко, В. М. Горовий, В. І. Попик [та ін.] ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. – Київ, 2013. – 250 c.
  3. Горовий В. Соціальні інформаційні комунікації, їх наповнення і ресурс / В. Горовий ; наук. ред. Л. А. Дубровіна ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. – Київ, 2010. – 360 с.
  4. Чуприна Л. Специфіка використання оперативної інтернет-інформації в аналітичній діяльності бібліотек [Електронний ресурс] / Л. Чуприна.
  5. Інститут з вивчення журналістики Ройтерз опублікував звіт, у якому проаналізовано сучасні світові тенденції в журналістиці [Електронний ресурс].
  6. Рябічев В. Тенденції розвитку соціальних медіа в Україні протягом 2016 р. [Електронний ресурс] / В. Рябічев, О. Рябічева // Образ. – 2016. – Вип. 4. – С. 22–29.
  7. Почепцов Г. Новые сетевые феномены как результат борьбы в интернете и за интернет [Електронный ресурс] / Г. Почепцов.
  8. Kaplan А. М. Users of the world, unite! The challenges and opportunities of Social Media [Електронний ресурс] / Kaplan А. М., Haenlein М.
  9. Іванчук К. В. Соціальні медіа як ЗМІ [Електронний ресурс] / К. В. Іванчук.
  10. Половинчак Ю. М. Особливості функціонування української блогосфери [Електронний ресурс] / Ю. М. Половинчак.
  11. Чуприна Л. Оперативна інтернет-інформація в інформаційно-аналітичній діяльності бібліотек України : монографія / Л. Чуприна ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. – Київ, 2014. – 208 с.
  12. Ученые: Ложная информация в социальных сетях распространяется в 6 раз быстрее достоверной [Электронный ресурс].
  13. Почепцов Г. Как бороться с фейками: новые подходы [Электронный ресурс] / Г. Почепцов.
  14. Ученые: научили программы проверять достоверность новостей и вычислять ботов в Twitter [Электронный ресурс].