Глущук Є. - Інститут президентства в соціальних медіа: сучасні системи моніторингу (2022)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2022, Вип. 63)Ukrainian English

Глущук Є.

Інститут президентства в соціальних медіа: сучасні системи моніторингу

Рубрика: Розділ I. Бібліотеки в умовах цифровізації сучасного інформаційно-освітнього і наукового простору

Анотація: У статті про аналізовано репрезентативний потенціал сучасних соціальних медіа в контексті діяльності структур інституту президентства, зокрема, їх роль та ефективність ресурсів у формуванні владних стратегічних комунікацій. Охарактеризовано найбільш результативні методики медіааналізу та системи моніторингу у сфері соціальних медіа, їх функціональні можливості для верифікації та імплементації даних крізь призму публічної політики інституту президентства. На основі аналізу доведено ефективність використання маркетингових досліджень соцмереж у забезпеченні мінливості медіапростору владних структур та підтримці зворотного з в’язку в системі "влада-суспільство".

Ключові слова: соціальні медіа, комунікації, інститут президентства, моніторинг, медіааналіз.



Цитованість авторів публікації:

Бібліографічний опис для цитування:
Глущук Є. Інститут президентства в соціальних медіа: сучасні системи моніторингу / Є. Глущук // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2022. - Вип. 63. - С. 139-148. doi: https://doi.org/10.15407/np.63.139


Бібліографія:

  1. Братущак О. "Прямі комунікації" Зеленського в соцмережах поки програють традиційним медіа.
  2. Иващук Е. 10 лучших сервисов для мониторинга социальных сетей.
  3. Моніторинг ЗМІ на кшталт розвідки.
  4. Половинчак Ю. Мобілізаційний та маніпулятивний потенціал дискурсу соціальних медіа в умовах перехідного суспільства.
  5. Соціальні мережі як чинник розвитку громадянського суспільства: [монографія] / [О. С. Онищенко, В. М. Горовий, В. І. Попик та ін.] ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. Київ. 2013. 250 c.
  6. Татаринов К. А. Современные аспекты маркетинговых коммуникаций в цифровом обществе. Азимут научных исследований: экономика и управление. 2009. Т. 8, № 1 (26), С. 307–312. doi: https://doi.org/10.26140/anie-2019–0801–0072
  7. Digital 2021: the latest insights into the "state of digital".
  8. Shannon M. Combining Social Media and Traditional Media in a Modern Communications Plan / Mortland Shannon. 2012.
  9. Social Media and its Origins.
  10. Manovich L. The Language of New Media. Cambridge MIT Press/ Leonardo Books, 2001, 394 c.
  11. Watson T., Noble P. Evaluating Public Relations. Second edi. London; Philadelphia : Kogan page, 2007, 225 c.