Глущук Є.
Інститут президентства в соціальних медіа: сучасні системи моніторингуРубрика: Розділ I. Бібліотеки в умовах цифровізації сучасного інформаційно-освітнього і наукового простору Анотація: У статті про аналізовано репрезентативний потенціал сучасних соціальних медіа в контексті діяльності структур інституту президентства, зокрема, їх роль та ефективність ресурсів у формуванні владних стратегічних комунікацій. Охарактеризовано найбільш результативні методики медіааналізу та системи моніторингу у сфері соціальних медіа, їх функціональні можливості для верифікації та імплементації даних крізь призму публічної політики інституту президентства. На основі аналізу доведено ефективність використання маркетингових досліджень соцмереж у забезпеченні мінливості медіапростору владних структур та підтримці зворотного з в’язку в системі "влада-суспільство". Ключові слова: соціальні медіа, комунікації, інститут президентства, моніторинг, медіааналіз.
Цитованість авторів публікації:
Бібліографічний опис для цитування: Глущук Є. Інститут президентства в соціальних медіа: сучасні системи моніторингу / Є. Глущук // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2022. - Вип. 63. - С. 139-148. doi: https://doi.org/10.15407/np.63.139
Бібліографія: - Братущак О. "Прямі комунікації" Зеленського в соцмережах поки програють традиційним медіа.
- Иващук Е. 10 лучших сервисов для мониторинга социальных сетей.
- Моніторинг ЗМІ на кшталт розвідки.
- Половинчак Ю. Мобілізаційний та маніпулятивний потенціал дискурсу соціальних медіа в умовах перехідного суспільства.
- Соціальні мережі як чинник розвитку громадянського суспільства: [монографія] / [О. С. Онищенко, В. М. Горовий, В. І. Попик та ін.] ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. Київ. 2013. 250 c.
- Татаринов К. А. Современные аспекты маркетинговых коммуникаций в цифровом обществе. Азимут научных исследований: экономика и управление. 2009. Т. 8, № 1 (26), С. 307–312. doi: https://doi.org/10.26140/anie-2019–0801–0072
- Digital 2021: the latest insights into the "state of digital".
- Shannon M. Combining Social Media and Traditional Media in a Modern Communications Plan / Mortland Shannon. 2012.
- Social Media and its Origins.
- Manovich L. The Language of New Media. Cambridge MIT Press/ Leonardo Books, 2001, 394 c.
- Watson T., Noble P. Evaluating Public Relations. Second edi. London; Philadelphia : Kogan page, 2007, 225 c.
|