Рубрика: Розділ II. Бібліотека в соціокомунікативних процесах сучасності
Анотація: У статті акцентовано увагу на формуванні фотоіміджу бібліотечних установ у інтерактивному просторі. Розглянуто систему позиціонування бібліотеки в інтерактивному просторі, складові цієї системи; висвітлено технології бібліотечного позиціонування; систематизовано підходи до бібліотечного іміджмейкінгу. Проаналізовано специфіку представлення в соціальних мережах бібліотек через візуальний образ.
Ключові слова: імідж, інтерактивний простір, бібліотека, соціальні мережі, Facebook.
Булахова Г. (Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Україна, Київ)
Бібліографічний опис для цитування: Булахова Г. Фотоімідж бібліотеки в інтерактивному просторі / Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2017. - Вип. 46. - С. 313-328. doi: https://doi.org/10.15407/np.46.313
Бібліографія:
Матвеев М. Ю. Имидж библиотек как социокультурный феномен : монография / М. Ю. Матвеев. – Санкт-Петербург: РНБ, 2009.
Горовий В. Імідж бібліотечного працівника / В. Горовий. – Бібл. вісн. – 2002. – № 5. – С. 3–7.
Половинчак Ю. Регіональна ідентичність та образ регіону у інтернет-просторі / Ю. Половинчак // Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. – 2016. – № 4. – С. 35–38.
Гранчак Т. Використання національними бібліотеками соцмереж для представлення бібліотечних продуктів і послуг / Т. Гранчак. – Бібл. вісн. – 2016. – № 1(231).