Самохіна Ж. - Аспекти маркетингової комунікаційної діяльності бібліотеки: реклама електронних інформаційних ресурсів (2017)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2017, Вип. 47)Ukrainian English

Самохіна Ж.

Аспекти маркетингової комунікаційної діяльності бібліотеки: реклама електронних інформаційних ресурсів

Рубрика: Розділ I Бібліотечна діяльність у сучасних умовах

Анотація: Стаття висвітлює місце новітніх інформаційних технологій у рекламуванні бібліотекою електронних інформаційних ресурсів. Показана роль бібліотечної реклами у просуванні електронних продуктів і послуг. Розглянуто діяльність Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського (НБУВ) у сфері освоєння електронних технологій, створення та надання користувачам електронних ресурсів. Висвітлено особливості використання НБУВ можливостей інтернет-реклами як ефективного інструменту інформаційно-комунікаційної діяльності. Розглядаються особливості формування нових актуальних електронних науково-інформаційних продуктів у НБУВ.

Ключові слова: інтернет-реклама, електронні науково-інформаційні ресурси, інформаційні технології, інтернет-простір.



Цитованість авторів публікації:
  • Самохіна Ж. (Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Україна , Київ)

Бібліографічний опис для цитування:
Самохіна Ж. Аспекти маркетингової комунікаційної діяльності бібліотеки: реклама електронних інформаційних ресурсів / Ж. Самохіна // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2017. - Вип. 47. - С. 45-53. doi: https://doi.org/10.15407/np.47.045


Бібліографія:

  1. Грант Дж. 12 тем. Маркетинг 21 века / Джон Грант – [Б. м.] : Коммерсантъ : Питер, 2007. – 448 c.
  2. Лобузіна К. В. Технології організації знаннєвих ресурсів у бібліотечно-інформаційній діяльності / К. В. Лобузіна. – К., 2012. – 252 с.
  3. Самохіна Ж. В. Веб-сайт як складова маркетингових досліджень в інформаційній діяльності бібліотек / Ж. В. Самохіна // Місце і роль бібліотек у формуванні національного інформаційного простору: матеріали Міжнар. наук. конф. (Київ, 21–23 жовт. 2014 р.) / НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України, Рада дир. б-к та інформ. центрів-членів МААН. – К., 2014. – С. 75–78.
  4. Самохіна Ж. Маркетингові дослідження в наукових бібліотеках України / Ж. Самохіна // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. – К., 2013. – Вип. 35. – С. 66–75.