Половинчак Ю. - Ігрові технології у світоглядних інтервенціях сучасних комунікацій (2017)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2017, Вип. 48)Ukrainian English

Половинчак Ю.

Ігрові технології у світоглядних інтервенціях сучасних комунікацій

Рубрика: Розділ IV. Еволюційні процеси соціокультурного розвитку

Анотація: Стаття присвячена дослідженню розважальної продукції як ефективного механізму формування світоглядних уявлень. Охарактеризовано процеси гейміфікації як використання ігрових практик та механізмів у неігровому контексті.

Ключові слова: ігрові технології, гейміфікація, цифрова культура, сучасні інформаційно-комунікаційні системи, національний наратив, лінгвокультурне середовище.



Цитованість авторів публікації:
  • Половинчак Ю. (Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Україна, Київ)

Бібліографічний опис для цитування:
Половинчак Ю. Ігрові технології у світоглядних інтервенціях сучасних комунікацій / Ю. Половинчак // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2017. - Вип. 48. - С. 694-704. doi: https://doi.org/10.15407/np.48.694


Бібліографія:

  1. Brokmeier, I., Kharre, R. (2000). Narrativ: problemy i obeshchaniia odnoi alternativnoi paradigm [Narratives: problems and promises of one alternative paradigm]. Voprosy filosofii – Questions of Philosophy, no. 3, pp. 29–42 [in Russian].
  2. Oryshchyna, M. (2017). Istoriia i ZMI: khto tvoryt komunikatyvnyi kod kultury? [History and Mass Media: Who Creates a Communicative Culture Code?] Den – Day. 27 lypnia. no.130–131[in Ukrainian].
  3. Kheizinga, I. (1992) Homo ludens. V teni zavtrashnego dnia [In the shadow of tomorrow]. Moscow: Progress [in Russian].
  4. Pellissard, M. (2015–2016). «Gamification in Cultural Institution & Museums», GMIII. retrieved October 27, 2015–2016, from http://bunkrapp.com/present/nc32 pm/#1 [in English].
  5. Zaichenko, O. (2017). Heimifikatsiia muzeinoho prostoru v aspekti typolohii povedinky muzeinoho vidviduvacha [Gamymaking of the museum space in terms of the typology of museum visitor behavior]. Misto: istoriia, kultura, suspilstvo. E-zhurnal urbanistychnykh studii – City: History, Culture, Society. E-Journal of Urban Studies, no. 2, pp. 87–98 [in Ukrainian].
  6. Donges, P., Jarren, O. (2014). Mediatization of Political Organizations: Changing Parties and Interest Groups? In: Esser, Frank / Stromback, Jesper (Hrsg.): Mediatization of Politics: Understanding the Transformation of Western Democracies. Basingstoke: Palgrave Macmillan [in English].
  7. Assman, A. (2016). Novoe nedovolstvo memorialnoi kulturoi [New dissatisfaction with the memorial culture]. (B. Khlebnikova, Trans). Moscow: Novoe literaturnoe obozrenie. (Biblioteka zhurnala «Neprikosnovennyi zapas») [in Russian].
  8. Green Melanie C., Timothy C. Brock. The role of transportation in the persuasiveness of public narratives. Journal of Personality and Social Psychology. Vol. 79, no. 5 [in English]. doi: https://doi.org/10.1037//0022-3514.79.5.701
  9. Dr.Woozie. Hraiemo za Ukrainu #1: naikrashchi ihry. LeoGaming. URL: https://leogaming.net/ua/site/news/igraem-za-ukrainu-1 [in Ukrainian].
  10. Kak igrat za nezavisimuiu Ukrainu v Europa Universalis (2014). Youtube-kanal. URL: https://www.youtube.com/watch?v=K37 vWeCwnZM [in Russian].