Каращук О.
Соціальні мережі як інноваційне джерело надання бібліотечних продуктів і послугРубрика: Розділ 3. Діяльність наукових бібліотек у контексті розвитку сучасних інформаційних технологій Анотація: У статті досліджено соціальні мережі як інноваційне джерело надання бібліотечних продуктів і послуг. Проаналізовано роль соціальних інтернет-мереж і їх прояв у різних аспектах. Доведено, що соціальні мережі виступають як сучасний чинник рекламування та розповсюдження видавничої продукції. Також у статті наголошується на тому, що соціальні мережі на сьогодні виступають важливим фактором популяризації інформаційних ресурсів бібліотек, а також способом рекламування бібліотечної діяльності, просування продуктів і послуг бібліотек у соціальних мережах. Проаналізовано зміну кількості підписників на сторінки в мережі Facebook з 2015 р. по червень 2018 р. Ключові слова: бібліотека, соціальні мережі, користувач, інформаційний продукт, комунікативний простір.
Цитованість авторів публікації:- Каращук О. (Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Київ)
Бібліографічний опис для цитування: Каращук О. Соціальні мережі як інноваційне джерело надання бібліотечних продуктів і послуг / О. Каращук // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2018. - Вип. 50. - С. 371-387. doi: https://doi.org/10.15407/np.50.371
Бібліографія: - Соціальні мережі: різні аспекти впливу на людину [Електронний ресурс] // Українське право. – 2017. – 10.11.
- Соціальні мережі як чинник розвитку громадянського суспільства : доповідь [Електронний ресурс].
- Патаракин Е. Д. Социальные взаимодействия и сетевое обучение 2.0 / Е. Д. Патаракин. – М. : НП «Современные технологии в образовании и культуре», 2009. – 176 с.
- Пелещишин А. М. Процеси управління інтерактивними соціальними комунікаціями в умовах розвитку інформаційного суспільства : монографія / А. М. Пелещишин, Ю. О. Сєров, О. Л. Березко, О. П. Пелещишин [та ін.] ; ред. А. М. Пелещишин. – Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2012. – 368 с.
- Водолазька С. Соціальні мережі як інноваційний спосіб просування та популяризації видавничої продукції [Електронний ресурс] / С. Водолазька // Укр. інформ. простір. – Число 1. – Ч. 1. – 2013. – С. 30–34.
- Горовий В. Соціальні інформаційні комунікації, їх наповнення і ресурс / В. Горовий ; наук. ред. Л. А. Дубровіна ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. – Київ, 2010. – 360 с.
- Соціальні мережі як інструмент взаємовпливу влади та громадянського суспільства / О. Онищенко, В. Горовий, В. Попик та ін. ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. – Київ, 2014. – 260 с.
- Соціальні мережі як чинник розвитку громадянського суспільства / О. Онищенко, В. Горовий, В. Попик та ін. ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. – Київ, 2013. – 250 c.
- Технології розвитку і захисту національного інформаційного простору / О. Онищенко (кер. проекту), В. Горовий, В. Попик та ін. ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. – Київ, 2015. – 296 с.
- Проблеми суспільної безпеки в процесі розвитку соціальних мереж / В. Попик (кер. проекту), В. Горовий, О. Онищенко та ін. ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. – Київ, 2015. – 202 c.
- Булахова Г. Соціальні мережі як засіб реклами бібліотечної діяльності [Електронний ресурс] / Г. Булахова.
- Гранчак Т. Використання національними бібліотеками соцмереж для представлення бібліотечних продуктів і послуг / Т. Гранчак // Бібл. вісн. – 2016. – № 1. – С. 18–29.
- Тарасенко Н. Розкриття бібліотечних фондів засобами соціальних мереж як фактор наповнення інформаційного простору [Електронний ресурс] / Н. Тарасенко // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського / НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України. – Київ, 2014. – Вип. 39. – С. 205–218.
- Струнгар В. Бібліотечні проекти в соціальних медіа як джерела бібліотекознавчих досліджень [Електронний ресурс] / В. Струнгар // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського / НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України. – Київ, 2015. – Вип. 41. – С. 371–381.
- Струнгар В. Представлення бібліотеки в інтерактивному медіа-середовищі: змістовий аналіз [Електронний ресурс] / В. Струнгар // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського / НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України. – Київ, 2017. – Вип. 46. – С. 329–344. doi: https://doi.org/10.15407/np.46.329
- Вітушко А. Проблема використання в бібліотечному інформаційному виробництві соціальних мереж з очки зору інформаційної безпеки / А. Вітушко // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського / НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України. – Київ, 2013. – Вип. 36. – С. 181–191.
- Булахова Г. Рекламна стратегія просування продуктів і послуг бібліотек у соціальній мережі Facebook [Електронний ресурс] / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. – Київ, 2016. – Вип. 43. – С. 331–345.
- Савицька Л. Використання соціальних мереж для популяризації інформаційних ресурсів бібліотек [Електронний ресурс] / Л. Савицька // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського / НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України. – Київ, 2016. – Вип. 44. – С. 54–61.
- Тарасенко Н. В. Бібліотеки в соціальних мережах: до питання стандартів діяльності [Електронний ресурс] / Н. В. Тарасенко // Бібліотека. Наука. Комунікація. Стратегічні завдання розвитку наукових бібліотек : Міжнар. наук. конф. (м. Київ, 4–6 жовт. 2016 р.).
- Проців О. Створюємо блог бібліотеки / О. Проців // Шк. б-ка. – 2012. – № 3. – С. 51–54.
- Тарасенко Н. Інноваційні аспекти бібліотечно-інформаційного виробництва [Електронний ресурс] / Н. Тарасенко.
- Тарасенко Н. Інформаційні комунікації в середовищі соціальних мереж: аспекти стандартизації бібліотечного сегмента [Електронний ресурс] / Н. Тарасенко.
- Свергунова Н. М. Библиотеки в социальных сетях: необходимость или дань моде / Н. М. Свергунова // Науч. и техн. б-ки. – 2016. – № 5. – С. 52–58. doi: https://doi.org/10.33186/1027-3689-2016-5-52-58
|