Бублик О. - Методика проведення інтелектуального квест у науковій бібліотеці (на прикладі досвіду НБУВ) (2019)
АРХІВ (Всі випуски) / Зміст випуска (2019, Вип. 56)
Бублик О.
Методика проведення інтелектуального квест у науковій бібліотеці (на прикладі досвіду НБУВ)Рубрика: Розділ 1. Розвиток діяльності наукових бібліотек: стандартизація та методичне забезпечення Анотація: Запропоновано алгоритм проведення квестів у науковій бібліотеці. Презентована методика ґрунтується на набутому досвіді проведених квестів у НБУВ та підкріплена апробованими прикладами. Детально пояснено такі ключові моменти реалізації гри, як врахування бібліотечного інтер’єру та розробка завдань. Враховані розробки квестів різних соціальних інститутів – бібліотек, музеїв та навчальних закладів. Ключові слова: квест, наукова бібліотека, методика проведення квесту, інноваційні форми соціокультурної діяльності.
Цитованість авторів публікації:
Бібліографічний опис для цитування: Бублик О. Методика проведення інтелектуального квест у науковій бібліотеці (на прикладі досвіду НБУВ) / О. Бублик // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2019. - Вип. 56. - С. 21-33. doi: https://doi.org/10.15407/np.56.021
Бібліографія: - Артеменко Л. У світі ВООКляндії: [сценарій]: бібліотечний квест / Обл. б-ка для юнацтва Житомирської обл. ради. Житомир, 2014. 18 с.
- Лепілкіна О. Г. Квест як форма масової роботи у бібліотеці. Шкільна бібліотека. 2015. № 1. С. 19–20.
- Тарасова Е. Квест в библиотеке. Игровая библиотека. 2012. № 6. С. 14–35.
- Шевчик Л. О., Кравець Н. Я. Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів. Медична освіта. 2018. № 3. С. 78–81.
- Сокол І. М. Квест як сучасна інноваційна технологія навчання. Оновлення змісту форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. 2013. Вип. 7. С. 168–171.
- Осяк С. А., Захарова Т. В., Яковлева Е. Н., Лобанова О. Б., Плеха - нова Е. М. Образовательный квест – современная интерактивная технология. Современные проблемы науки и образования. 2015. № 1–2.
- Дупленский С. В., Иванова М. Е. Образовательный квест как способ развития творческого мышления учащихся. Современные проблемы науки и образования. 2018. № 3. С. 146–150.
- Плытник Е. Г. Методика создания и проведения музейного квеста: на примере квест-игры «По витебским замкам». Вестник Полоцкого государственного ун-та. Сер. Е: Пед. науки. 2017. № 7. С. 199–203.
|