Закіров М. - Комунікаційне середовище епохи постправди як передумова неопопулізму (2024)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2024, Вип. 70)Ukrainian English

Закіров М.

Комунікаційне середовище епохи постправди як передумова неопопулізму

Рубрика: Інформаційно-комунікаційний простір в умовах воєнного часу

Анотація: Проведено аналіз комунікаційного середовища епохи постправди в контексті формування передумов зростання ефективності популізму. Висвітлено особливості нових форм горизонтальної та вертикальної суспільної взаємодії, що сформувалися під впливом новітніх комунікаційних технологій та інструментів. Підкреслено вплив специфіки подання інформації на формування нового типу мислення. Визначено характерні риси і загрози неопопулізму та роль сучасних комунікаційних технологій у формуванні інформаційних автократій.

Ключові слова: комунікаційне середовище, постправда, неопопулізм, кліпове мислення, інформаційні технології.



Цитованість авторів публікації:

Бібліографічний опис для цитування:
Закіров М. Комунікаційне середовище епохи постправди як передумова неопопулізму / М. Закіров // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2024. - Вип. 70. - С. 39-51. doi: https://doi.org/10.15407/np.70.039


Бібліографія:

  1. Bartłomiejczyk А. Ogуlna Teoria Neopopulizmu. URL: https://onepress.pl/eksiazki/ogolna-teoria-neopopulizmu-arkadiusz-bartlomiejczyk,e_1 ff x.htm#epubcfi (/6/26[part-09_xhtml]!/4/2,/6/1:0,/8/1:498) (дата звернення: 05.02.2024).
  2. Бульбенюк С. Деякі зауваги до дискурсу щодо перспектив автократій сучасності. Вісн. Львів. ун-ту. Серія філос.-політолог. студії. 2022. Вип. 40. С. 118–124. https://doi.org/10.30970/PPS.2022.40.15 doi: https://doi.org/10.30970/PPS.2022.40.15
  3. Свідерська О., Була С. Популізм як стратегія політичної маніпуляції масовою людиною в епоху постправди. Регіональні студії. 2021. № 24. С. 18–23. https://doi.org/10.32782/2663-6170/2021.24.2 doi: https://doi.org/10.32782/2663-6170/2021.24.2
  4. Заславська О., Посвістак О., Налімова В. Новий популізм як технологія політичного маркетингу політичних партій. Актуальні проблеми політики. 2022. Вип. 69. С. 65–73. https://doi.org/10.32837/app.v0 i69.1304 doi: https://doi.org/10.32837/app.v0 i69.1304
  5. Закіров М. Комунікаційні інструменти конструювання реальності епохи постправди. Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. 2023. Вип. 69. С. 20–29.
  6. Швидка О. Історіографія дослідження еволюції комунікаційного серед овища. Освіта регіону. URL: https://social-science.uu.edu.ua/article/306 (дата звернення: 05.02.2024).
  7. Москалик Г. Поняття, при рода і джерела формування інформаційно комунікаційного середовища. Гілея: наук. вісн. 2013. № 77. С. 149–153. (дата звернення: 05.02.2024).
  8. Ильганаева В. Социальные коммуникации (теория, методология, деятельность) : словарь-справочник. Харьков, 2009. 392 с.
  9. Бахтіна Г. Інформатизація суспільства та проблема кліпового мислення. (дата звернення: 05.02.2024).
  10. Шоріна Т. Постправда як реальність девальвованої культури в епоху кризи сучасної демократії. Вісн. НАУ. Серія: Філософія. Культурологія. 2020. № 1 (31) С. 114–121.