Чуканова С. - Форми організації бібліотечної освіти у США: чи є перспективи у дистанційної освіти? (2015)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2015, Вип. 42)Ukrainian English

Чуканова С.

Форми організації бібліотечної освіти у США: чи є перспективи у дистанційної освіти?

Рубрика: Розділ 4. Сучасні тенденції розвитку бібліотечної освіти

Анотація: Стаття знайомить з формами організації бібліотечної освіти у Сполучених Штатах Америки, зокрема з дистанційною моделлю освіти та її перспективами у ВНЗ США. Автор висвітлює ставлення сучасних американських бібліотекознавців та освітян до нагальної нині проблеми запровадження дистанційної освіти загалом та в контексті професійної підготовки фахівців із бібліотекознавства та інформології зокрема. Метою статті є розкриття суперечностей між традиційною та дистанційною освітніми моделями, що існують наразі у Сполучених Штатах Америки та в контексті цих суперечностей визначити перспективи дистанційної освіти у ВНЗ США.

Ключові слова: форми організації навчання, ВНЗ США, вебінар, педагогічна форма, інформаційно-комунікаційні технології.



Цитованість авторів публікації:
  • Чуканова С. (Національний університет "Києво-Могилянська Академія, Ураїна, Київ)

Бібліографічний опис для цитування:
Чуканова С. Форми організації бібліотечної освіти у США: чи є перспективи у дистанційної освіти? / С. Чуканова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2015. - Вип. 42. - С. 580-590 . - Режим доступу: http://np.nbuv.gov.ua/doc/npnbuimviv_2015_42_48


Бібліографія:

  1. Исследовательские университеты США: механизм интеграции науки и образования / [В. Б. Супян и др.] ; под ред. д-ра экон. наук, проф. В. Б. Супяна ; Ин-т США и Канады РАН. – М. : Магистр, 2009. – 399 с.
  2. Педагогіка вищої школи : навчальний посібник / за ред. З. Н. Курлянд. – К. : Знання, 2005. – 399 с.
  3. Davidson C. N. Now you see it : how technology and brain science will transform schools and business for the 21st century / C. N Davidson. – [New York] : Penguin Books, [2012]. – 342 p.
  4. Davidson C. N. The future of thinking : learning institutions in a digital age / C. N. Davidson , D. T. Goldberg , Z. M. Jones. – Cambridge, Mass. : MIT Press, [2010]. – XXV, 288 p.
  5. Moe T. M. Liberating learning : technology, politics, and the future of American education / T. M. Moe, J. E. Chubb. – San Francisco : Jossey-Bass, [2009]. – XIII, 223 p.
  6. Program presentation for the Committee on Accreditation of the American Library Association: Masters of Library and Information Science The Information School University of Washington September 16, 2013 [Електронний ресурс].
  7. Rubin R . Foundations of Library and Information Science. – New York : Neal-Schuman Publishers, lnc., 2004. – 495 p.
  8. Selingo J. J. College (un)bound : the future of higher education and what it means for students / J. J. Selingo. – Boston ; Houghton Mifflin Harcourt, [2013]. New York : – XVIII, 238 p.
  9. Stielow F. J. Reinventing the library for online education / F. Stielow. – Chicago : American Library Association, 2014. – XIX , 306 p.
  10. UNC School of Information and Library Science [Електронний ресурс].