Онищенко Н. - Особливості моніторингу й аналізу актуальних проблем суспільства на базі відкритих джерел інформації, фондів бібліотеки для потреб державних органів влади у сфері стратегіних комунікацій (2019)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2019, Вип. 55)Ukrainian English

Онищенко Н.

Особливості моніторингу й аналізу актуальних проблем суспільства на базі відкритих джерел інформації, фондів бібліотеки для потреб державних органів влади у сфері стратегіних комунікацій

Рубрика: Розділ II. Удосконалення технологій інформаційного забезпечення розвитку соціальних комунікацій

Анотація: У статті розглядаються особливості тематичного моніторингу та аналізу актуальних проблем суспільства у сфері стратегічних комунікацій на базі відкритих джерел інформації в мережі Інтернет, які дають змогу виявити та проаналізувати повідомлення, що висвітлюють гострі проблеми безпекового характеру та конфлікти в суспільстві, які спричиняють реальну громадську дію; повідомлення, що висвітлюють проблеми України в умовах російсько-українського збройного конфлікту.

Ключові слова: стратегічні комунікації, ЗМІ, соціальні мережі, моніоринг.



Цитованість авторів публікації:

Бібліографічний опис для цитування:
Онищенко Н. Особливості моніторингу й аналізу актуальних проблем суспільства на базі відкритих джерел інформації, фондів бібліотеки для потреб державних органів влади у сфері стратегіних комунікацій / Н. Онищенко // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2019. - Вип. 55. - С. 272-282. doi: https://doi.org/10.15407/np.55.272


Бібліографія:

  1. Почепцов Г. Г. Стратегические коммуникации: стратегические коммуникации в политике, бизнесе и государственном управлении / Г. Г. Почепцов. – Киев : Альтерпрес, 2008. – 216 с.
  2. Дубов Д. В. Стратегічні комунікації: проблеми концептуалізації та практичної реалізації / Д. В. Дубов // Стратегічні пріоритети. Серія : Політика. – 2016. – № 4. – С. 9–23.
  3. Соловйов С. Г. Основні характеристики стратегічних комунікацій / С. Г. Соловйов // Вісн. Нац. ун-ту цивільного захисту України. Серія: Державне управління. – 2016. – Вип. 1. − С. 165–170.
  4. Попова Т. До питання підготовки фахівців зі стратегічних комунікацій [Електронний ресурс] / Т. Попова. – Режим доступу: https://www.radiosvoboda.org/a/28538557.html. – Назва з екрана.
  5. Кочкіна Н. Ю. Особливості комунікаційних стратегій у соціальних мережах [Електронний ресурс] / Кочкіна Н. Ю., Коваленко Д. П. – Режим доступу: http://www.vestnik-econom.mgu.od.ua/journal/2017/25–1-2017/28.pdf. – Назва з екрана.
  6. Попова Т. Соціальні мережі, кібератаки та гібридні війни [Електронний ресурс] / Т. Попова. – Режим доступу: https://www.radiosvoboda.org/a/28598299.html. – Назва з екрана.
  7. Соціальні медіа як інструмент вивчення політичної мобілізації [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://management.lviv.ua/aktualno/news/item/491-social-media. – Назва з екрана.
  8. Горова С. В. Інтернет-ЗМІ як об’єкт бібліотечної інформаційної діяльності : монографія / С. В. Горова ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. – Київ, 2013. – С. 17–22.
  9. Чуприна Л. Аналітичні підрозділи бібліотеки в системі стратегічних комунікацій / Л. Чуприна // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. – Київ, 2017. – Вип. 48. – C. 193–200.
  10. Пальчук В. Сучасні особливості розвитку методів контент-моніторингу і контент-аналізу інформаційних потоків / В. Пальчук // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. – Київ, 2017. – Вип. 48. – С. 364.
  11. Польовик С. Іміджеві характеристики України на шпальтах зарубіжних видань: контент-аналіз / С. Польовик // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. – Київ, 2018. – Вип. 49. – С. 29.