Кропочева Н. - Дисертаційні дослідження з історії розвитку педагогічної науки і практики доби Української революції на сучасному етапі (2001 - 2015 рр.): бібліометричний вимір (2018)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2018, Вип. 50)Ukrainian English

Кропочева Н.

Дисертаційні дослідження з історії розвитку педагогічної науки і практики доби Української революції на сучасному етапі (2001 - 2015 рр.): бібліометричний вимір

Рубрика: Розділ 4. Бібліотекознавчий та книгознавчий напрями сучасної соціогуманітаристики

Анотація: Представлено результати бібліометричного аналізу дисертаційних досліджень з проблем вивчення педагогічної теорії й практики доби Української революції, проведеного в науково-дослідних установах НАПН України. Виокремлено кількісні показники документного потоку дисертацій, що здійснено за такими параметрами: загальна кількість докторських і кандидатських дисертацій, захищених протягом 2001–2015 рр., перелік наукових спеціальностей, науково-дослідні установи НАПН України. Розглянуто тематичний та семантичний спектр назв дисертацій з проблеми вивчення історії розвитку педагогічної науки і практики періоду Української революції у хронологічному, історико-теоретичному та практичному вимірах. Констатовано наявні тенденції щодо зростання числа дисертацій та розширення кола науково-дослідних установ НАПН України, де вони виконуються, за рахунок розширення установ, які пройшли етап реорганізації та організаційного становлення.

Ключові слова: бібліометричний аналіз, дисертаційні дослідження, Українська революція 1917–1921 рр., педагогічні, психологічні, філософські науки, наукові спеціальності.



Цитованість авторів публікації:
  • Кропочева Н. (Державна науково-педагогічна бібліотека імені В. О. Сухомлинського, Київ)

Бібліографічний опис для цитування:
Кропочева Н. Дисертаційні дослідження з історії розвитку педагогічної науки і практики доби Української революції на сучасному етапі (2001 - 2015 рр.): бібліометричний вимір / Н. Кропочева // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2018. - Вип. 50. - С. 485-497. doi: https://doi.org/10.15407/np.50.485


Бібліографія:

  1. Про заходи з відзначення 100-річчя подій Української революції 1917–1921 років : Указ Президента України від 22.01.2016 № 17/2016 // Офіц. вісн. Президента України. – 2016 р. – № 5. – Ст. 91.
  2. Букшина Т. Ф. Бібліометричний аналіз наукових публікацій з питань дошкільної освіти і виховання в загальнодержавній реферативній БД «Україніка наукова» (1998–2012 рр.) [Електронний ресурс] / Т. Ф. Букшина // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2014. – Т. 40, №. 2. – С. 135–150.
  3. Кропочева Н. М. Відображення публікацій з питань загальної середньої освіти в реферативній БД «Україніка наукова» [Електронний ресурс] / Н. М. Кропочева // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2014. – Т. 44, вип. 6. – С. 157–170.
  4. Литвинова Л. А. Дисертаційні дослідження з бібліотекознавства та бібліографознавства в Україні (2008–2011) / Л. А. Литвинова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – 2011. – № 4. – С. 16–22.
  5. Національна академія педагогічних наук : офіц. сайт [Електронний ресурс].
  6. Пастушенко О. Динаміка розвитку дисертаційних досліджень книги і періодики в Україні (1992–2015) / О. Пастушенко // Бібл. вісн. – 2016. – № 2 (232). – С. 40–47.
  7. Політова О. Документально-інформаційний потік з документознавчої професіології: структура, динаміка та сучасні тенденції / О. Політова // Вісн. Книжк. палати. – 2012. – № 9. – С. 38–41.
  8. Шемаєва Г. В. Бібліотека в системі наукової комунікації: коеволюційні процеси розвитку : автореф. дис. … д-ра наук із соц. комунікацій : спец. 27.00.03 «Книгознавство, бібліотекознавство, бібліографознавство» / Г. В. Шемаєва ; Харк. держ. акад. культури. – Харків, 2009. – 41 с.