Терещенко І. - Маркетинговий підхід як засіб покращання якості обслуговування користувачів сучасної бібліотеки (2012)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2012, Вип. 33)Ukrainian English

Терещенко І.

Маркетинговий підхід як засіб покращання якості обслуговування користувачів сучасної бібліотеки



Цитованість авторів публікації:

Бібліографічний опис для цитування:
Терещенко І. Маркетинговий підхід як засіб покращання якості обслуговування користувачів сучасної бібліотеки / І. Терещенко // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2012. - Вип. 33. - С. 122-130. - Режим доступу: http://np.nbuv.gov.ua/doc/npnbuimviv_2012_33_10