Литвинова Л. - Наукові школи Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського в інформаційно-комунікаційному просторі України (2014)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2014, Вип. 40)Ukrainian English

Литвинова Л.

Наукові школи Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського в інформаційно-комунікаційному просторі України

Рубрика: Розділ I. Бібліометрія та бібліотека: світовий досвід, українська перспектива

Анотація: На основі формальної ознаки (аналіз дисертаційних досліджень) виявлено наукові школи книгознавчого і бібліотечно-інформаційного профілю та охарактеризовано їхню діяльність.

Ключові слова: книгознавство, бібліотекознавство, бібліографознавство, дисертація, наукова школа.



Цитованість авторів публікації:
  • Литвинова Л. (Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Україна, Київ)

Бібліографічний опис для цитування:
Литвинова Л. Наукові школи Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського в інформаційно-комунікаційному просторі України / Л. Литвинова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2014. - Вип. 40. - С. 87-100. - Режим доступу: http://np.nbuv.gov.ua/doc/npnbuimviv_2014_40_9


Бібліографія:

  1. Гнізділова О. А. Характеристика дефініції «наукова школа» / О. А. Гнізділова // Теорія та методика навчання та виховання : [зб. наук. праць / Наук. ред. А. В. Троцко]. – Харків : ХНПУ, 2008. – Вип. 22. – С. 13–23.
  2. Грезнева О. Ю. Научные школы (педагогический аспект) / О. Ю. Грезнева. – Москва : Институт теории образования и педагогики РАО, 2003. – 69 с.
  3. Добров Г. М. Научно-технический потенциал: структура, динамика, эффективность / Г. М. Добров, В. Е. Тонкаль, А. А. Савельев. – К. : Наук. думка, 1987. – 346 с.
  4. Зербино Д. Д. Наукова школа: лідер і учні. – Львів : Євросвіт, 2001. – 208 с.
  5. Зербино Д. Д. Научная школа как феномен / Дмитрий Деонисович Зербино. – К. : Наук. думка, 1994. – 136 с.
  6. Лукашов И. В. Идентификация научных школ в библиотековедении (на примере школы Ю. В. Григорьева – Ю. Н. Столярова) / И. В. Лукашов // Науч. и техн. б-ки. – 1998. – № 10. – С. 62–74.
  7. Мирская Е. З. Научные школы: история, проблемы и перспективы /Е. З. Мирская // Науковедение и новые тенденции в развитии российской науки /Под ред. А. Г. Аллахвердяна, Н. Н. Семеновой, А. В. Юревича. – М. : «Логос», 2005. – 303 с.
  8. Новиков А. М. Методология образования / А. М. Новиков. – Москва : Эгвес, 2002. – 320 с.
  9. Советский энциклопедический словарь / под ред. А. М. Прохорова. – Москва : Советская энциклопедия, 1980. – 1600 с.
  10. Социально-психологические проблемы науки : ученый и научный коллектив : сборник статей / под ред. М. Г. Ярошевского ; [АН СССР. Институт истории естествознания и техники]. – М.: Наука, 1973. – 252 с.
  11. Ярошевский М. Г. Логика развития науки и научная школа // Школы в науке. – М. : Наука, 1977. – 524 c.