Потіха А. - Мережеві сторінки політичних партій як інформаційний ресурс (2015)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2015, Вип. 41)Ukrainian English

Потіха А.

Мережеві сторінки політичних партій як інформаційний ресурс

Рубрика: Розділ III. Бібліотека в електронному середовищі: ресурси, сервіси, технології

Анотація: У статті розглянуто специфіку використання політичними партіями соціальних комунікаційних мереж у політичній діяльності в сучасній Україні. Акцентується увага на вивченні партійних мережевих сторінок, які являють собою інформаційний ресурс і джерела та можуть бути використані при підготовці інформаційно-аналітичного продукту та наукових робіт.

Ключові слова: мережеві сторінки, інформаційний ресурс, політичні партії, інформаційно-аналітичний продукт.



Цитованість авторів публікації:
  • Потіха А. (Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Україна, Київ)

Бібліографічний опис для цитування:
Потіха А. Мережеві сторінки політичних партій як інформаційний ресурс / А. Потіха // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2015. - Вип. 41. - С. 496-511. - Режим доступу: http://np.nbuv.gov.ua/doc/npnbuimviv_2015_41_38


Бібліографія:

  1. Агафонова Г. С. Доцільність використання SMM у оптимізації функціонування політичних партій в Україні [Електронний ресурс] / Г. С. Агафонова // Політологічні записки. – 2013. – № 7. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Polzap_2013_7_10.pdf. – Назва з екрана.
  2. Кремень Т. Політична мобілізація за допомогою використання соціальних медіа: приклад партії піратів [Електронний ресурс] / Т. Кремень // Internetua. – Режим доступу: http://fsn.fhum.info/pdf/136/136_36.pdf. – Назва з екрана.
  3. Литвиненко А. А. Веб 2.0. Во внешней коммуникации политических партий Германии [Электронный ресурс] / А. А. Литвиненко // Internetua. – Режим доступа: http://www.teoria-practica.ru/rus/files/arhiv_zhurnala/2012/2/politika/litvinenko.pdf. – Загл. с экрана.
  4. Маліс О. Політичний сайт як посередник між суб’єктами політики та суспільством [Електронний ресурс] / О. Маліс // Віче. – Режим доступу: http://www.viche.info/journal/1160/. – Назва з екрана.
  5. Недбай В. В. Інноваційні медіа-технології в системі політичних комунікацій [Електронний ресурс] / В. В. Недбай. – Режим доступу: http://mydisser.com/ua/catalog/view/247/249/12902.html. – Назва з екрана.
  6. Романенко О. Дослідження політичної комунікації польських партій у соціальній мережі facebook [Електронний ресурс] / О. Романенко // Internetua. – Режим доступу: http://social-science.com.ua/article/813. – Назва з екрана.
  7. Смола Л. Є. Детермінанти політичного процесу сучасності: теоретико-методологічний аналіз в інформаційно-психологічному вимірі / Л. Є. Смола. – Київ : Вид. дім Дмитра Бураго, 2010. – С. 92–93.
  8. Фейсбук у виборчій кампанії-2012: вторинний засіб політичної комунікації [Електронний ресурс] // Internetua. – 2013. – 2.08. – Режим доступу: http://ua.ejo-online.eu/1291. – Назва з екрана.
  9. Schaffert, Richard W. The Media’s Infl uence on the Public’s Perception of Terrorism and the Question of Media Responsibility. Media Coverage and Political Terrorists. – N. Y. : Praeger Publishers. – 1992. – Р. 61–79.