Саморукова О. - Відображення процесів демократизації в Україні в зарубіжних ЗМІ (2015)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2015, Вип. 41)Ukrainian English

Саморукова О.

Відображення процесів демократизації в Україні в зарубіжних ЗМІ

Рубрика: Розділ I. Національний інформаційний простір: ресурси, трансформації, управління

Анотація: Стаття присвячена дослідженню особливостей висвітлення української проблематики в іноземних ЗМІ, формування баз даних зарубіжних публікацій з української тематики, аналітичного опрацювання зібраних матеріалів для ухвалення оптимальних управлінських рішень і для джерельної бази наукових досліджень. Розкрито роль бібліотечних інформаційно-аналітичних центрів у проведенні відповідних досліджень.

Ключові слова: зарубіжні засоби масової інформації, моніторинг, аналіз, громадська думка, імідж держави, бібліотека.



Цитованість авторів публікації:
  • Саморукова О. (Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Україна, Київ)

Бібліографічний опис для цитування:
Саморукова О. Відображення процесів демократизації в Україні в зарубіжних ЗМІ / О. Саморукова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2015. - Вип. 41. - С. 100-111. - Режим доступу: http://np.nbuv.gov.ua/doc/npnbuimviv_2015_41_9


Бібліографія:

  1. Нагорняк Т. Країна як бренд. Національний бренд «Україна» / Т. Нагорняк // Стратегічні пріоритети. – 2008. – № 4 (9). – С. 220–228.
  2. Зубик О. Імідж України: погляд з-за меж [Електронний ресурс] / О. Зубик. – Режим доступу: experts.in.ua/baza/analitic/index.php?ELEMENT_ID=11063. – Назва з екрана.
  3. Попович Н. ЄВРО-2012. Курс на брендинг України [Електронний ресурс] / Н. Попович. – Режим доступу: http://www.uapr.com.ua/ru/vestnikpublications/38. – Назва з екрана.
  4. Дзюба Є. Медіа-імідж країни: українська проблематика в іноземних ЗМІ [Електронний ресурс] / Є. Дзюба // Режим доступу: http://dialogs.org.ua/ru/cross/page1819.html. – Назва з екрана.
  5. Міжнародний імідж України: міфи й реалії [Електронний ресурс] // Український центр економічних і політичних досліджень ім. О. Разумкова. – Режим доступу: http://www.razumkov.org.ua/additional/analytical_report_NSD3_ukr.pdf. – Назва з екрана.
  6. Дзюба М. Т. Роль засобів масової інформації в формуванні громадської думки / М. Т. Дзюба // Сучасні інформаційні технології у сфері безпеки та оборони. – Київ, 2008. – С. 77–81.
  7. Костирєв А. Г. Роль засобів масової інформації в процесі демократичного розвитку суспільства : автореф. дис. канд. політ. наук : спец. 23.00.02 / А. Г. Костирєв ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. – Київ, 2003. – 17 c.
  8. Прилуцький І. О. Свобода ЗМІ як основа громадянського суспільства і правової держави / І. О. Прилуцький // Держава і право : зб. наук. пр. – 2011. – № 1 (51). – С. 120–125.
  9. Приступенко Т. О. Теорія журналістики. Етичні та правові засади діяльності засобів масової інформації : навч. посіб. / Т. О. Приступенко. – Київ : Знання, 2011. – 351 c. – Бібліогр.: 68 назв. – укp.
  10. Дацюк О. М. Роль російських ЗМІ у конструюванні іміджу України [Електронний ресурс] / О. М. Дацюк. – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/33_NIEK_2008/Politologia/37180.doc.htm. – Назва з екрана.
  11. Бойко О. В. Зовнішній імідж України в світлі англомовної преси / О. В. Бойко // Наук. записки / Ін-т політичних і етнонаціональних досліджень НАН України. – Київ, 2001. – Вип. 16. – С. 291–307.