Кулицький С. - Створення бібліотечного інформаційно-аналітичного продукту з економічної тематики в умовах поширення інтернет-технологій в Україні (2017)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2017, Вип. 46)Ukrainian English

Кулицький С.

Створення бібліотечного інформаційно-аналітичного продукту з економічної тематики в умовах поширення інтернет-технологій в Україні

Рубрика: Розділ II. Бібліотека в соціокомунікативних процесах сучасності

Анотація: У статті обґрунтовано доцільність підходу до створення бібліотечного інформаційно-аналітичного продукту з економічної тематики, що базується на використанні досягнень Інтернету і враховує історичну спадкоємність розвитку економіки. Ця спадкоємність виявляється в інерційному характері трансформації соціально-психологічних механізмів, що обумовлюють функціонування та розвиток економічних явищ і процесів. Представлено досвід створення бібліотечного інформаційно-аналітичного продукту із широкого кола економічних проблем.

Ключові слова: бібліотечний інформаційно-аналітичний продукт, Інтернет, інтернет-технології, інформація, економіка, економічні процеси.



Цитованість авторів публікації:
  • Кулицький С. (Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Україна, Київ)

Бібліографічний опис для цитування:
Кулицький С. Створення бібліотечного інформаційно-аналітичного продукту з економічної тематики в умовах поширення інтернет-технологій в Україні / С. Кулицький // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2017. - Вип. 46. - С. 225-239. doi: https://doi.org/10.15407/np.46.225


Бібліографія:

  1. Василевский Э. Информационные технологии: масштабы и эффективность использования / Э. Василевский // Мировая экономика и международные отношения. – 2006. – № 5. – С. 3–9.
  2. Суходуб Т. Д. Современное информационное общество: проблемные ситуации / Т. Д. Суходуб // Учёные записки Таврического национального университета им. В. И. Вернадского. Серия «Философия. Социология». Т. 21 (60). – 2008. – № 4. – С. 316–321.
  3. Уэбстер Ф. Теории информационного общества / Ф. Уэбстер. – Москва : Аспект Пресс, 2004. – 400 с.
  4. Кастельс М. Информационная эпоха. Экономика, общество и культура / М. Кастельс. – Москва : ГУ ВШЭ, 2000. – 607 с.
  5. Мережна економіка: теорія функціонування та практика поширення у сучасній торгівлі. – Харків : Видавець Іванченко І. С., 2014. – 187 с.
  6. Кулицький С. Інформаційно-аналітична діяльність бібліотек – складова розвитку економічної аналітики / С. Кулицький // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. – Київ, 2015. – Вип. 41. – С. 331–345.
  7. Социально-экономические проблемы информационного общества / под ред. Л. Г. Мельника. – Сумы : Университетская книга, 2005. – 430 с.; Социально-экономические проблемы информационного общества / под ред. Л. Г. Мельника, М. В. Брюханова. – Вып. 2. – Сумы : Университетская книга, 2010. – 896 с.
  8. Могильний С. Б. Методи та інструменти ділової розвідки в Internet / С. Б. Могильний. – Київ : Задруга, 2010. – 264 с.
  9. Дементьев В. В. Экономика как система власти / В. Дементьев. – Донецк : Каштан, 2003. – 404 с.
  10. Портер М. Стратегія конкуренції / М. Портер. – Київ : Основи, 1997. – 390 с.; Кулицький С. Потенційні конкурентні переваги наукової бібліотеки в інформаційному забезпеченні української економіки / С. Кулицький // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. – Київ, 2011. – Вип. 30. – С. 33–50.
  11. Курносов Ю. В. Аналитика: методология, технология и организация информационно-аналитической работы / Ю. В. Курносов, П. Ю. Конотопов. – Москва : РУСАКИ, 2004. – 512 с.
  12. Найт Ф. Х. Риск, неопределённость и прибыль / Ф. Х. Найт. – Москва : Дело, 2003. – 360 с.