Поперечна Л. - Представництво в соціальних медіа як корпоративний медіапроект сучасної бібліотеки, важливий чинник її іміджевих комунікацій (2017)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2017, Вип. 47)Ukrainian English

Поперечна Л.

Представництво в соціальних медіа як корпоративний медіапроект сучасної бібліотеки, важливий чинник її іміджевих комунікацій

Рубрика: Розділ I Бібліотечна діяльність у сучасних умовах

Анотація: У статті, що носить прикладний характер, на основі огляду наукових досліджень та практичного досвіду у сфері використання соціальних медіа в системі іміджевих комунікацій сучасних бібліотек розглянуто підходи до конструювання мережевої комунікаційної діяльності як складника іміджевої стратегії, алгоритмізації комунікаційних процесів та управлінських дій щодо підтримки й розвитку корпоративного медіапроекту – офіційного представництва бібліотеки у соціальних медіа.

Ключові слова: соціальні медіа, віртуальне представництво бібліотеки, корпоративний медіапроект, іміджеві комунікації.



Цитованість авторів публікації:
  • Поперечна Л. (Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Україна , Київ)

Бібліографічний опис для цитування:
Поперечна Л. Представництво в соціальних медіа як корпоративний медіапроект сучасної бібліотеки, важливий чинник її іміджевих комунікацій / Л. Поперечна // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2017. - Вип. 47. - С. 29-44. doi: https://doi.org/10.15407/np.47.029


Бібліографія:

  1. Батичко Г. І. Соціальні мережі як чинник формування позитивного іміджу та простір позиціонування університету на ринку освітянських послуг [Електронний ресурс] / Г. І. Батичко, О. Р. Велієва // Вісн. Маріуп. держ. ун-ту. Сер. : Філософія, культурологія, соціологія. – 2012. – Вип. 3. – С. 17–25. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vmdu_fks_2012_3_5.pdf. – Назва з екрана.
  2. Користувачі мережі Facebook визначили TOP 5 подій 2015 року в Національній бібліотеці України імені В. І. Вернадського [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/node/2675. – Заголовок з екрана. – Дата перегляду 10.03.2017.
  3. Кормишина Г. Имиджевые коммуникации современной библиотеки: организационно-деятельностный подход [Электронный ресурс] / Гузела Кормишина // Электронная библиотека диссертаций. – Режим доступа : http:// www.dissercat.com/content/imidzhevye-kommunikatsii-sovremennoi-bibliotekiorganizatsionno-deyatelnostnyi-podkhod. – Заголовок с экрана. – Дата просмотра 10.03.2017.
  4. Курбан О. Соціальні мережі як інструмент в галузі PR / О. Курбан // Вісник Книжкової палати. – 2014. – № 10. – С. 45–47.
  5. Курбан О. Стратегія і тактика сучасної інформаційної активності
  6. Мар’їна О. Бібліотека та соціальні медіа: технологія взаємодії / Олена Мар’їна // Вісник Книжкової палати. – 2012. – № 8. – С. 19–21.
  7. Орлов В. В. PR-технологии в управлении имиджем библиотеки [Электронный ресурс] / В. Орлов // Электронная библиотека диссертаций. – Режим доступа : http://www.dissercat.com/content/pr-tekhnologii-v-upravlenii-imidzhembiblioteki. – Заголовок с экрана. – Дата просмотра 10.03.2017.
  8. Поперечна Л. А. Корпоративні медіапроекти сучасних бібліотек у науковому дискурсі іміджевих комунікацій / Л. А. Поперечна // Бібліотека. Наука. Комунікація : формування національного інформаційного простору : матеріали Міжн. наук. конф. (Київ. 4–6 жовт. 2016 р.) / НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України, Рада дир. б-к та інформ. центрів академій наук – членів МААН. – Київ, 2016. – С. 302–307.
  9. Поперечна Л. А. Соціальні мережі як інструмент комунікаційно-іміджевої політики наукової бібліотеки / Л. А. Поперечна // Бібліотека. Наука. Комунікація : матеріали Міжн. наук. конф. (Київ. 6–8 жовт. 2015 р.) : в 2 ч. Ч.1 / НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України, Рада дир. б-к та інформ. центрів академій наук – членів МААН. – Київ, 2015. – С.103–107.
  10. Потехина Ю. В. Управление интернет-представительством библиотеки вуза : термины, этапы жизненного цикла, технология выполнения работ, модель организационно-функциональной структуры / Ю. В. Потехина // Вестник ХГАЭП.– 2012. – № 2. – С. 73–84.
  11. Ржеуський А. В. Соціальні мережі як компонента віртуальної комунікації [Електронний ресурс] / А. В. Ржеуський, Н. Е. Кунанець // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. – 2013. – № 3/4. – С. 184–188. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/j-pdf/drsk_2013_3-4_37.pdf. – Назва з екрана.
  12. Струнгар В. Бібліотечні проекти в соціальних медіа як джерела бібліотекознавчих досліджень / В. Струнгар // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. – Київ, 2015. – Вип. 412. – С. 371–381.
  13. Струнгар В. Методологія дослідження контенту бібліотечних сторінок у соціальних медіа / В. Струнгар // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. – Київ, 2016. – Вип. 43. – С. 488–500.
  14. Тодорова О. В. Інновації в комунікаціях. Інноваційний інструментарій в соціальних комунікаціях сучасного бізнесу : монографія / Оксана Тодорова. – Київ, Інтерконтиненталь-Україна, 2015. – 176 с. : іл., табл.
  15. Юрик И. В. Социальные медиа как перспективный инструмент маркетинговых коммуникаций для библиотек / Юрик И. В. Коммуникация в социально-гуманитарном знании, экономике, образовании [Электронный ресурс] : материалы III Междунар. науч.-практ. конф., 29–31 марта 2012 г., Минск / редкол. : О. В. Терещенко (отв. ред.) [и др.]. – Минск: Изд. центр БГУ, 2012. – Режим доступа : http://elib.bsu.by/handle/123456789/1851. – Заголовок с экрана. – Дата просмотра 10.03.2017.