Федорчук А. - Моніторинг інформації про Україну в матеріалах закордонних мережевих ресурсів (2017)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2017, Вип. 48)Ukrainian English

Федорчук А.

Моніторинг інформації про Україну в матеріалах закордонних мережевих ресурсів

Рубрика: Розділ III. Сучасні комунікаційні аспекти розвитку бібліотечної діяльності

Анотація: У статті розглянуто питання актуальності та загальних принципів моніторингу інформації про Україну в матеріалах закордонних мережевих ресурсів. Наведено технологію й методологію роботи з базою даних «Україна у відгуках зарубіжної преси» в програмному середовищі ІРБІС64, яка була створена для зберігання та обробки результатів моніторингу мережевих періодичних видань закордонної преси, що присвячені Україні.

Ключові слова: база даних, моніторинг, ЗМІ, імідж країни, інформаційний простір, мережеві інформаційні ресурси.



Цитованість авторів публікації:
  • Федорчук А. (Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Україна, Київ)

Бібліографічний опис для цитування:
Федорчук А. Моніторинг інформації про Україну в матеріалах закордонних мережевих ресурсів / А. Федорчук // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2017. - Вип. 48. - С. 453-464. doi: https://doi.org/10.15407/np.48.453


Бібліографія:

  1. Богуш Д. Міжнародний імідж України: проблеми і перспективи [Електронний ресурс] // Українська правда. Блоги. – Режим доступу: http://blogs.pravda.com.ua/authors/bogush/4 b843 f0 bd3 e45. – Назва з екрана. – Дата доступу: 23.02.2010.
  2. Зубик О. Імідж України: погляд з-за меж [Електронний ресурс] // Всеукраїнська експертна мережа. – Режим доступу: http://www.experts.in.ua/baza/analitic/index.php?ELEMENT_ID=11063. – Назва з екрана.
  3. Чалий В. Міжнародний імідж України: оцінка експертів [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.razumkov.org.ua/addіtіonal/artіcle_chaly_NSD3_ukr.pdf. – Назва з екрана.
  4. Країна як бренд. Національний бренд «Україна» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.nіss.gov.ua/book/StrPryor/9/30.pdf. – Назва з екрана.
  5. Яким є міжнародний імідж України сьогодні [Електронний ресурс] // Всеукраїнська громадська місія «Україна-відома». – Режим доступу: www.ukrcognіta.com.ua. – Назва з екрана.
  6. Бойко О. В. Зовнішньополітичний образ України та чинники його формування в друкованих англомовних ЗМІ в умовах трансформації суспільства 2001 : автореф. дис. ... канд. політ. наук : спец. 23.00.02 / О. В. Бойко ; НАН України, Ін-т політ. і етнонац. дослідж. – Київ, 2001. – 22 с.
  7. Чубукова О. Ю. Інформаційний моніторинг як інструмент оцінки діяльності об’єкта / О. Ю. Чубукова // Проблеми науки. – 2001. – № 10. – С. 27-34.
  8. Яковенко В. Я. Інформаційні ресурси : навч. посіб. / В. Я. Яковенко. – Донецьк : ДОННУ, 2005. – 202 с.
  9. Что такое мониторинг СМИ [Электронный ресурс] // Zmonіtorіng : Центр мониторинга СМИ. – Режим доступа: http://www.zmonіtorіng.ru/what-іs-monіtorіng-smі. – Загл. с экрана. – Дата доступа: 05.04.13.
  10. Федорчук А. Г. Интеллектуальные поисково-аналитические системы мониторинга СМИ / А. Г. Федорчук, Н. В. Танатар // Библиотеки нац. акад. наук: проблемы функционирования, тенденции развития : науч.-практ. и теорет. сб. – 2008. – Вып. 6. – C. 205–219.
  11. Федорчук А. Г. Теоретико-методичні засади аналізу інформаційного потоку соціально-політиного спрямування / А. Г. Федорчук // Бібліотекознавство, документознавство, інформологія. – 2004. – № 2. – С. 33–38.