Іміджеві характеристики України на шпальтах зарубіжних видань: контент-аналіз
Рубрика: Розділ I. Інформація і комунікація в глобалізаційному контексті
Анотація: Аналізується імідж України, конструйований зарубіжними газетними виданнями як джерелами формування інформаційно-бібліографічного бюлетеня «Україна у відгуках зарубіжної преси» Фонду Президентів України Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. Виділено основні тематичні конструкції, які формують контури позитивних і негативних сторін іміджу України на шпальтах зарубіжних газетних видань.
Ключові слова: контент-аналіз, імідж України, Rzeczpospolita, «Российская газета», The Times of India.
Польовик С. (Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Україна, Київ)
Бібліографічний опис для цитування: Польовик С. Іміджеві характеристики України на шпальтах зарубіжних видань: контент-аналіз / С. Польовик // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2018. - Вип. 49. - С. 34-43. doi: https://doi.org/10.15407/np.49.034