Струнгар В. - Формування стратегії бібліотечного представництва в соціальних медіа: досвід провідних бібліотек (2018)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2018, Вип. 50)Ukrainian English

Струнгар В.

Формування стратегії бібліотечного представництва в соціальних медіа: досвід провідних бібліотек

Рубрика: Розділ 3. Діяльність наукових бібліотек у контексті розвитку сучасних інформаційних технологій

Анотація: Запропоновано практичні рекомендації для формування стратегії бібліотечного представництва в соціальних медіа, які передбачають: визначення мети та завдань бібліотечного представництва в соціальних медіа; визначення аудиторії бібліотечного представництва в соціальних медіа; оцінку ресурсів для створення й підтримки бібліотечного представництва в соціальних медіа; вироблення контенту бібліотечного представництва в соціальних медіа; забезпечення комунікації за векторами: «бібліотека – бібліотека», «бібліотека – користувач», «користувач – користувач»; створення інструкції або політики використання соціальних медіа бібліотеками; визначення ефективності бібліотечного представництва в соціальних медіа.

Ключові слова: стратегія, бібліотека, стратегія бібліотеки, бібліотечне представництво, практичні рекомендації, соціальні медіа, соціальні мережі, стратегія бібліотечного представництва в соціальних медіа.



Цитованість авторів публікації:
  • Струнгар В. (Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Київ)

Бібліографічний опис для цитування:
Струнгар В. Формування стратегії бібліотечного представництва в соціальних медіа: досвід провідних бібліотек / В. Струнгар // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2018. - Вип. 50. - С. 329-343. doi: https://doi.org/10.15407/np.50.329


Бібліографія:

  1. Горовий В. Соціальні інформаційні комунікації, їх наповнення і ресурс / В. Горовий ; наук. ред. Л. А. Дубровіна ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. – Київ, 2010. – 360 с.
  2. Гранчак Т. Використання національними бібліотеками соцмереж для представлення бібліотечних продуктів і послуг / Т. Гранчак // Бібл. вісн. – 2016. – № 1. – С. 18–29.
  3. Мар’їна О. Ю. Бібліотека в цифровому просторі / О. Ю. Мар’їна. – Харків : ХДАК, 2017. – 326 с.
  4. Натаров О. Використання академічними бібліотеками соціальних мереж як платформи для наукової комунікації (на прикладі представництв Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського у Facebook) [Електронний ресурс] / О. Натаров // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського : зб. наук. пр. / НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України. – Київ, 2018. – Вип. 49. – C. 258–277.
  5. Соціальні мережі як інструмент взаємовпливу влади та громадянського суспільства : монографія / [О. С. Онищенко,В. М. Горовий, В. І . Попик та ін.] ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. – Київ, 2014. – 260 с.
  6. Технології розвитку і захисту національного інформаційного простору : монографія / [О. Онищенко, В. Горовий, В. Попик та ін.] ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. – Київ, 2015. – 296 с.
  7. Половинчак Ю. Сучасне інформаційно-комунікаційне середовище як простір трансформації української національної ідентичності : монографія / Ю. Половинчак ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. – Київ, 2017. – 372 c.
  8. Cтрунгар В. В. Представлення бібліотеки в інтерактивному медіа-середовищі: змістовий аналіз / В. Cтрунгар // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського : зб. наук. пр. / НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України. – Київ, 2017. – Вип. 46. – C. 329–344. doi: https://doi.org/10.15407/np.46.329
  9. Тарасенко Н. Оцінювання ефективності діяльності бібліотек у соціальних мережах: методика, критерії, досвід [Електронний ресурс] / Н. Тарасенко // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського : зб. наук. пр. / НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України. – Київ, 2018. – Вип. 49. – C. 278–289.
  10. Comment and Posting Policy [Electronic resource].
  11. Jerry Falwell Library Social Media Policy [Electronic resource].
  12. Lenartz A. J. Establishing Guidelines for the Use of Social Media in Higher Education / A. J. Lenartz // Misbehavior Online in Higher Education. – 2012. – Vol. 5. – рр. 333–353. doi: https://doi.org/10.1108/S2044-9968(2012)0000005018
  13. Mullins J. L. Top ten assumptions for the future of academic libraries and librarians: A report from the ACRL Research Committee / J. L. Mullins, F. R. Allen, J. R. Hufford // College and Research Libraries News. – 2007. – Vol. 68 (4). – рр. 240–246.
  14. Riley-Huff D. A. Librarians and Technology Skill Acquisition: Issues and Perspectives / D. A. Riley-Huff, J. M. Rholes // Information Technology and Libraries. – 2011. – Vol. 30. – рр. 129–140. doi: https://doi.org/10.6017/ital.v30i3.1770
  15. SLQ Staff Social Media Policy [Electronic resource].
  16. Social Media Guidelines [Electronic resource].
  17. Social Media Policy [Electronic resource].
  18. Social media policy [Electronic resource].
  19. Social Media Policy [Electronic resource].
  20. Social media strategy [Electronic resource].