np.nbuv.gov.ua
ISSN 2224-9516 (Print)
ISSN 2224-9524 (Online)
АРХІВ (Всі випуски) / Зміст випуска (2019, Вип. 55)
Самсонов М. Інтернет-магазин як форма популяризації бібліотечної діяльності: нові напрями роботи веб-сайтів найбільших бібліотек світуРубрика: Розділ I. Особливості функціонування бібліотек в умовах розвитку соціальних інформаційних комунікацій Анотація: У статті досліджено особливості реалізації маркетингової політики в найбільших бібліотеках світу, зокрема продаж через їхні сайти продукції та послуг, що активно пропагують бібліотечну діяльність. Проаналізовано асортимент найбільш популярних пропонованих лотів. Наголошується на тому, що в інтернет-магазині бібліотечної установи є можливість рекламувати свій бізнес через упізнавані емблеми бібліотеки на різних продуктах. З метою активної пропаганди інформаційних ресурсів у сьогоднішньому глобалізованому інформаційному просторі бібліотеки активно вдосконалюють свою діяльність. У статті досліджено особливості реалізації маркетингової політики в найбільших бібліотеках світу, включаючи продаж продуктів і послуг, які активно сприяють діяльності бібліотек на їхніх сайтах. Ключові слова: зарубіжні бібліотеки, інтернет-магазин на сайті бібліотеки, послуга, продукція, лот, екскурсія, тур, принт, семінар. Цитованість авторів публікації:
Бібліографічний опис для цитування: Бібліографія:
|