Кулицький С. - Інституційний потенціал наукової бібліотеки для формування стратегічних комунікацій у сфері економіки (2020)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2020, Вип. 57)Ukrainian English

Кулицький С.

Інституційний потенціал наукової бібліотеки для формування стратегічних комунікацій у сфері економіки

Рубрика: Розділ 2. Інформаційно-комунікаційні ресурси в історичному та сучасному інформаційному просторі

Анотація: Інституційний потенціал наукової бібліотеки визначається як сукупність формальних і неформальних правил та процедур, згідно з якими бібліотека задовольняє інформаційні потреби різних категорій суб’єктів та українського суспільства загалом. Інституційний потенціал наукової бібліотеки реалізується через організацію її інформаційно-аналітичної роботи та конкуренцію бібліотеки з іншими інформаційними посередниками. У праці розглядаються конкурентні переваги наукової бібліотеки перед іншими інформаційними посередниками в процесі формування стратегічних комунікацій економіки. Запропоновано стратегії конкуренції великої наукової бібліотеки в створенні оглядових й аналітичних продуктів. Емпіричною базою дослідження є роботи, виконані в Національній бібліотеці України ім. В. І. Вернадського.

Ключові слова: аналітичний продукт, економіка, інститути, інституційний потенціал, інформація, конкуренція, наукова бібліотека, організаційно-виробничий потенціал, стратегічні комунікації.



Цитованість авторів публікації:

Бібліографічний опис для цитування:
Кулицький С. Інституційний потенціал наукової бібліотеки для формування стратегічних комунікацій у сфері економіки / С. Кулицький // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2020. - Вип. 57. - С. 214-228. doi: https://doi.org/10.15407/np.57.214


Бібліографія:

  1. Норт Д. Інституції, інституційна зміна та функціонування економіки. Київ : Основи, 2000. 198 с.
  2. Фукуяма Ф. Політичний порядок і політичний занепад. Від промислової революції до глобалізації демократії. Київ : Наш формат, 2019. 608 с.
  3. Радаев В. В. Экономическая социология. М. : Изд. Дом ГУ ВШЭ, 2008. 602 с.
  4. Райзберг Б. А., Лозовский Л. Ш., Стародубцева Е. Б. Современный экономический словарь. 2-е изд., исправ. М.: ИНФРА-М, 1998. 479 с.
  5. Кулицький С. Аналітична робота бібліотеки як засіб ідентифікації, верифікації та позиціонування стратегічних комунікацій національної економіки. Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. 2019. Вип. 52. С. 199–214. doi: https://doi.org/10.15407/np.52.199
  6. Національні інформаційні ресурси як інтегративний чинник вітчизняного соціокультурного середовища : монографія / О. С. Онищенко та інш.; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. Київ : НБУВ, 2014. 296 с.
  7. Закіров М. Стратегічні комунікації у сучасному світі. Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. 2019. Вип. 52. С. 24–34. doi: https://doi.org/10.15407/np.52.024
  8. Закірова С. Інститути прямої демократії у конструкті комунікаційних процесів і стратегічних комунікацій (історично-ретроспективні паралелі). Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. 2019. Вип. 53. С. 227–241. doi: https://doi.org/10.15407/np.53.227
  9. Чуприна Л. Особливості інформаційно-аналітичного супроводу стратегічних комунікацій. Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. 2019. Вип. 52. С. 185–198. doi: https://doi.org/10.15407/np.52.185
  10. Желай О., Соболєва І. Бібліотечний інформаційно-аналітичний супровід регіональних владних інституцій як важлива складова розвитку стратегічних комунікацій: досвід СІАЗ і НЮБ НБУВ. Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. 2019. Вип. 53. С. 107–118. doi: https://doi.org/10.15407/np.53.107
  11. Фліссак К. А. Економічна дипломатія у системі забезпечення національних інтересів України. Тернопіль : Новий колір, 2016. 812 с.
  12. Друкер П. Ф. Задачи менеджмента в ХХІ веке. М. : Вильямс, 2000. 272с.
  13. Горовий В. М. Особливості розвитку соціальних інформаційних баз сучасного українського суспільства. Київ : НБУВ, 2005. 300 с.
  14. Дєгтяр А. О. Державно-управлінські рішення: інформаційно-аналітичне та організаційне забезпечення. Харків : Магістр, 2004. 224 с.
  15. Портер М. Международная конкуренция. М. : Междунар. отношения, 1993. 896 с.
  16. Тессэн Ф. Анализ сценариев и системы раннего предупреждения в компании Daimler-Benz Aerospace. В кн.: Конкурентная разведка. Уроки из окопов / под ред. Дж. Е. Прескотта и С. Х. Миллера. М. : Альпина Паблишер, 2003. С. 275–289.
  17. Хант Ч, Зартарьян В. Разведка на службе вашего предприятия. Киев : Укрзакордонвизасервис, 1992. 160 с.
  18. Доронин А. И. Бизнес-разведка. М. : Ось-89, 2003. 384с.