Струнгар В.
Типологічна класифікація соціальних медіа як об'єкт діяльності бібліотекРубрика: Розділ 1. Бібліотеки у формуванні інформаційного ресурсу стратегічних комунікацій Анотація: Здійснено типологічну класифікацію соціальних медіа, що є об’єктом діяль- ності бібліотек, та визначено перспективи розвитку бібліотечного представництва в інтерактивному медіасередовищі. Типологічна класифікація показала наявність різних типів мас-медіа, де відзначається присутність бібліотек: за контентом – орієнтовані на представлення мультиформатного контенту (текстових повідомлень, світлин, відео- та аудіодокументів) та моноформатного контен- ту (відео, фотоконтенту, слайд-шоу); за комунікативною стратегією – соціальні медіа, які забезпечують комунікацію користувачів; колаборативні проєкти, які передбачають колаборативну співпрацю та взаємодію з користувачами; рекомендаційні сервіси, орієнтовані на базові уподобання користувача; геосоціальні системи, базуються на колективній співпраці з користувачами; файлообмінні спільноти, орієнтовані на спільне використання файлів, засновані на рівноправності учасників обміну; медіахостинги, які передбачають розміщення матеріалів користувачами. Ключові слова: соціальні медіа, класифікація соціальних медіа, соціальні мережі, колаборативні проєкти, рекомендаційні сервіси, медіахостинги, віртуальні світи, блоги.
Цитованість авторів публікації:
Бібліографічний опис для цитування: Струнгар В. Типологічна класифікація соціальних медіа як об'єкт діяльності бібліотек / В. Струнгар // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2020. - Вип. 58. - С. 195-205. doi: https://doi.org/10.15407/np.58.195
Бібліографія: - Вицентий А. Применение адаптивной геовизуализации в гео- социальных медиа. Труды Кольского научного центра РАН. Инфор- мационные технологии. 2016. Вып. 6 (40). С. 108–120.
- Гранчак Т. Використання національними бібліотеками соцмереж для представлення бібліотечних продуктів і послуг. Бібл. вісн. 2016. № 1. С. 18–29.
- Курбан О. В. Класифікація соціальних мережевих технологій як PR-інструментів. Інформ. суспільство. 2013. Вип. 17. С. 41–43. (дата звернення: 23.01.2020).
- Пінчук О. П. Історико-аналітичний огляд розвитку соціальних мережних технологій та перспектив їх використання у навчанні. Інформ. технології і засоби навчання. 2015. Т. 4. № 48. С. 14–34. doi: https://doi.org/10.33407/itlt.v48 i4.1267
- Половинчак Ю. Конвергентні процеси в сучасному інфопросторі: трансформації текстів, практик, ієрархій. Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. 2017. Вип. 46. С. 31–44. (дата звернення: 05.01.2020). doi: https://doi.org/10.15407/np.46.031
- Струнгар В. Представленість і робота бібліотек у вікі-проектах. Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. 2017. Вип. 48. С. 407–425. (дата звернення: 07.01.2020). doi: https://doi.org/10.15407/np.48.407
- Aichner T., Jacob F. Measuring the Degree of Corporate Social Media Use. International Journal of Market Research. № 57 (2). 2015. pp. 257–275. doi: https://doi.org/10.2501/IJMR–2015–018
- Buettner R. Getting a Job via Career-oriented Social Networking Sites: The Weakness of Ties. doi: https://doi.org/10.1109/HICSS.2016.272
- Fuchs C. Social media: A critical introducion. Sage, 2013. 304 p.
- Kaplan A., Haenlein M. Users of the world, unite! The challenges and opportunities of Social Media. Business Horizons. 2010. pp. 59–68. (last accessed: 16.01.2020).
- Kumar C. Social networks impact on Academic Libraries in Technology Era. (last accessed: 16.01.2020).
|