Штих П. - Соціальні мережі як засіб просування довідково-бібліографічних продуктів та послуг у системі національних комунікацій (2020)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2020, Вип. 58)Ukrainian English

Штих П.

Соціальні мережі як засіб просування довідково-бібліографічних продуктів та послуг у системі національних комунікацій

Рубрика: Розділ 3. Дослідження бібліотечних документальних реурсів і розвиток наукового та освітнього інформаційного простору

Анотація: У статті аналізується використання соціальних медіа для ефективного просування бібліотечних продуктів та послуг, акцентується увага на організації діяльності співробітників у цій сфері, розглядається ефективність взаємодії аудиторії сторінки відділу науково-бібліографічної інформації (ВНБІ) Національної бібліотеки України ім. В. І. Вер- надського (НБУВ) з публікаціями (дописами) в соціальній мережі «Фейсбук», окреслюються пріоритетні напрями подальшого розвитку та підтримки сторінки, надаються деякі рекомендації щодо ефективнішого використання ресурсів цієї соціальної мережі та її статистичних можливостей для детальнішого аналізу взаємодії з аудиторією.

Ключові слова: соціальні медіа, довідково-бібліографічні видання, бібліографічні послуги, інформаційні послуги, бібліотека, фейсбук.



Цитованість авторів публікації:

Бібліографічний опис для цитування:
Штих П. Соціальні мережі як засіб просування довідково-бібліографічних продуктів та послуг у системі національних комунікацій / П. Штих // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2020. - Вип. 58. - С. 469-478. doi: https://doi.org/10.15407/np.58.469


Бібліографія:

  1. Барабаш С. І. Зв’язки з громадськістю в системі соціально-комунікаційної діяльності бібліотеки вищого навчального закладу : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.03 / Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. Київ, 2013. 20 с.
  2. Булахова Г. Бібліотеки в соціальних мережах та блогосфері як засіб рекламування. Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. Київ, 2013. Вип. 36. С. 192–199.
  3. Гранчак Т. Використання національними бібліотеками соцмереж для представлення бібліотечних продуктів і послуг. Бібл. вісн. 2016. № 1. С. 18–29.
  4. Жабін А. Соціальні мережеві сервіси в бібліотеках. Бібл. вісн. 2017. № 4. С. 13–19.
  5. Кількість користувачів Facebook в Україні досягла 13 мільйонів – дослідження. MediaSapiens : інтернет-видання. (дата звернення: 07.02.2020).
  6. Кривецький О. П. Бібліотечна справа через призму масової комунікації. Бібліотека. Наука. Комунікація: формування національного інформаційного простору : матеріали Міжнар. наук. конф. (Київ, 4–6 жовт. 2016 р.). Київ, 2016. С. 220–223.
  7. Поперечна Л. Представництво в соціальних медіа як корпоративний медіапроєкт сучасної бібліотеки, важливий чинник її іміджевих комунікацій. Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. Київ, 2017. Вип. 47. С. 29–44. doi: https://doi.org/10.15407/np.47.029
  8. Струнгар В. В. Бібліотечна складова в системі суспільного використання соціальних медіа : автореф. дис. . канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.03 / Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. Київ, 2018. 297 с.
  9. Тарасенко Н. Інформаційні комунікації в середовищі соціальних мереж: аспекти стандартизації бібліотечного сегмента. Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. Київ, 2017. Вип. 46. С. 455–477.
  10. Тарасенко Н. Розкриття бібліотечних фондів засобами соціальних мереж як фактор наповнення інформаційного простору. Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. Київ, 2014. Вип. 39. С. 205–218.
  11. Штих П. М. Використання соціальних медіа для популяризації довідково-бібліографічних видань (на прикладі «ВКонтакте» та Facebook). Бібліотека. Наука. Комунікація : матеріали Міжнар. наук. конф. (Київ, 6–8 жовт. 2015 р.). Київ, 2015. Ч. 2. С. 272–274.
  12. The Top 20 Valuable Facebook Statistics – Updated January 2020. Zephoria Inc. : Digital Marketing. (дата звернення: 07.02.2020).