Потіха А. - Засоби масової комунікації політичних партій як складова відображення політичного процесу в Україні в умовах світових глобальних процесів (2020)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2020, Вип. 60)Ukrainian English

Потіха А.

Засоби масової комунікації політичних партій як складова відображення політичного процесу в Україні в умовах світових глобальних процесів

Анотація: Проаналізовано роль засобів масової комунікації політичних партій як складової відображення політичного процесу в Україні в умовах світових глобальних процесів, вплив інформації партійних видань на формування політичних настроїв у суспільстві в період виборчих кампаній. Досліджено вітчизняний і світовий досвід вивчення та збереження інформації засобів масової комунікації для подальшого використання в процесі вивчення становлення політичних систем і формування багатопартійних систем. Наголошується на особливостях функціонування ЗМК політичних партій в Україні в період 1991–2019 рр. Звертається увага на необхідності більш досконалого вивчення партійних видань, систематизації, опрацюванні в рамках науково-аналітичної діяльності, організації доступу до неї, створення на її основі аналітичного продукту.

Ключові слова: засоби масової комунікації політичних партій, вивчення та збереження партійних видань.



Цитованість авторів публікації:

Бібліографічний опис для цитування:
Потіха А. Засоби масової комунікації політичних партій як складова відображення політичного процесу в Україні в умовах світових глобальних процесів / А. Потіха // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2020. - Вип. 60. - С. 212-226. doi: https://doi.org/10.15407/np.60.212


Бібліографія:

  1. Бебик В. М. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рілейшнз. Київ : МАУП, 2005. 440 с.
  2. Вибори до Верховної Ради 1998 р. Навч. матеріали онлайн : вебсайт.
  3. Дем’яненко М. Інтернет-комунікації як складова медіатизації політичного процесу: соціокомунікативний аспект. Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. 2019. Вип. 53. C. 213–225. doi: https://doi.org/10.15407/np.53.213
  4. Желай О., Соболєва І. Бібліотечний інформаційно-аналітичний супровід регіональних владних інституцій як важлива складова розвитку стратегічних комунікацій: досвід СІАЗ і НЮБ НБУВ. Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. 2019. Вип. 53. C. 107–118. doi: https://doi.org/10.15407/np.53.107
  5. Кара-Мурза С. Г. Манипуляция сознанием.
  6. Кін Д. Мас-медіа і демократія / пер. з англ.: О. Гриценко, Н. Гончаренко. Київ : К.І.С., 1999. 134 с.
  7. Політичні партії в демократичному суспільстві / упоряд.: Й. Тезінг, В. Гофмайстер. Київ, 1997. 126 с.
  8. Федорова Е. В. Медиатизация как важный ресурс современного политического процесса, направленный на адаптацию политических субъектов к новым формам массовых коммуникаций. Вестн. Евразийской науки. 2018. № 3.