np.nbuv.gov.ua
ISSN 2224-9516 (Print)
ISSN 2224-9524 (Online)
АРХІВ (Всі випуски) / Зміст випуска (2021, Вип. 61)
Польовик С., Макарова О. Світові медіа як інструмент формування іміджу президентівРубрика: Розділ 1. Стратегічні комунікації в умовах інформаційних викликів часу Анотація: У статті на прикладі контент-аналізу матеріалів інформаційно-реферативного бюлетеня «Інститут президентства в зарубіжних ЗМІ», який продукує Фонд Президентів України, як структурний підрозділ Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського, визначено тематичні та оціночно-модальні характеристики інституту президентської влади через призму сприйняття зарубіжними інтернет-ЗМІ. Методологія дослідження ґрунтується на застосуванні методів абстрагування й синтезу, а також контент-аналізу текстової інформації та текстових масивів. Розкрито та проаналізовано особливості проблемно-тематичних характеристик іміджу президентів світовими медіа; виявлено оціночні особливості діяльності президентів на внутрішній і зовнішній політичній арені в проєкції на формування їхнього іміджу; охарактеризовано лідерів рейтингових показників щодо згадуваності міжнародними оглядачами; доповнено наявні теоретичні уявлення про особливості сучасних ЗМІ щодо формування іміджу президентів країн світу. Ключові слова: інститут президентства, інформаційно-реферативний бюлетень, Фонд Президентів України, інтернет-ЗМІ, контент-аналіз, інформування громадськості. Цитованість авторів публікації:
Бібліографічний опис для цитування: Бібліографія:
|