Біліна Л. - Маркетингові дослідження – основа організації та прогнозування бібліотечного-інформаційного обслуговування, Коновал Л. (2011)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2011, Вип. 29)Ukrainian English

Біліна Л., Коновал Л.

Маркетингові дослідження – основа організації та прогнозування бібліотечного-інформаційного обслуговування



Цитованість авторів публікації:

Бібліографічний опис для цитування:
Біліна Л. Маркетингові дослідження – основа організації та прогнозування бібліотечного-інформаційного обслуговування / Л. Біліна, Л. Коновал // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2011. - Вип. 29. - С. 127-134. - Режим доступу: http://np.nbuv.gov.ua/doc/npnbuimviv_2011_29_15