Біліна Л. - Маркетингові дослідження – основа організації та прогнозування бібліотечного-інформаційного обслуговування, Коновал Л. (2011)
АРХІВ (Всі випуски) / Зміст випуска (2011, Вип. 29)
Біліна Л., Коновал Л.
Маркетингові дослідження – основа організації та прогнозування бібліотечного-інформаційного обслуговування
Цитованість авторів публікації:
Бібліографічний опис для цитування: Біліна Л. Маркетингові дослідження – основа організації та прогнозування бібліотечного-інформаційного обслуговування / Л. Біліна, Л. Коновал // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2011. - Вип. 29. - С. 127-134. - Режим доступу: http://np.nbuv.gov.ua/doc/npnbuimviv_2011_29_15 |