Коваль Т. - Маркетингові дослідження як спосіб вивчення інформаційних потреб читачів-гуманітаріїв (2011)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2011, Вип. 29)Ukrainian English

Коваль Т.

Маркетингові дослідження як спосіб вивчення інформаційних потреб читачів-гуманітаріїв



Цитованість авторів публікації:

Бібліографічний опис для цитування:
Коваль Т. Маркетингові дослідження як спосіб вивчення інформаційних потреб читачів-гуманітаріїв / Т. Коваль // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2011. - Вип. 29. - С. 147-155. - Режим доступу: http://np.nbuv.gov.ua/doc/npnbuimviv_2011_29_17