Булахова Г. - Рекламна діяльність бібліотек (термінологічний аспект) (2014)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2014, Вип. 39)Ukrainian English

Булахова Г.

Рекламна діяльність бібліотек (термінологічний аспект)

Рубрика: Розділ I. Сучасні соціальні комунікації і бібліотека: тенденції розвитку та перспективи функціонування

Анотація: У статті розглянуто сучасні підходи науковців у галузі рекламної діяльності бібліотек, з’ясовано особливості термінологічного забезпечення наукових досліджень. Також розглянуто рекламно-маркетинговий, комунікаційний наукові підходи. Запропоновано виділити соціокомунікаційний підхід. Визначено специфіку бібліотечної реклами як однієї з видів рекламної діяльності.

Ключові слова: реклама, комунікативна діяльність, маркетинг, рекламна діяльність бібліотек.



Цитованість авторів публікації:
  • Булахова Г. (Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Україна, Київ)

Бібліографічний опис для цитування:
Булахова Г. Рекламна діяльність бібліотек (термінологічний аспект) / Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2014. - Вип. 39. - С. 256-266. - Режим доступу: http://np.nbuv.gov.ua/doc/npnbuimviv_2014_39_23


Бібліографія:

  1. Булахова Г. Реклама бібліотек як вид соціальної реклами / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського / НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України. – К., 2012. – Вип. 33. – 568 с.
  2. Башун О. Вплив маркетингу і фандрейзингу на трансформацію бібліотек / О. Башун ; наук. ред. В. С. Білецький. – Донецьк : УКЦентр, 1999. – 204 с.
  3. Борисова О. Рекламно-информационные технологии библиотечной деятельности : учеб.-практ. пособие / О. Борисова ; Орлов. гос. ин-т искусств и культуры. – СПб. : Профессия, 2006. – 319 с.
  4. Борисова О. Библиотечная реклама как социальный феномен [Электронный ресурс] / О. Борисова.
  5. Там само.
  6. Про рекламу : Закон України від 03.07.1996 р. № 271/96-ВР [Електронний ресурс] // Офіц. веб-сайт Верховної Ради України.
  7. Джефкинс Ф. Паблик рилейшнз : учеб. пособие для вузов / Ф. Джефкинс, Д. Ядин ; пер. с анг. под ред. Б. Л . Яремина. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2003. – 416 с.
  8. Панкратов Ф. Г. Рекламная деятельность [Электронный ресурс] / Ф. Г. Панкратов, Ю. К. Баженов, Т. К. Серегина, В. Г. Шахурин.
  9. Аренс У. Ф. Современная реклама / У. Ф. Аренс , К. Л. Бове . – Тольятти , 1995. – 594 с .
  10. Карпенко О. Троянські коні телереклами: Мовні маніпуляції / О. Карпенко. – К. : Смолоскип, 2007. – 114 с. – (Лауреати «Смолоскипа»).
  11. Гольцов Г. Г. Реклама культурных услуг / Г. Г. Гольцов ; Орлов. гос. ин-т культуры. – Орел, 2000. – 114 с.
  12. Миронов Ю . Б. Основи рекламної діяльності [Електронний ресурс] / Ю. Б. Миронов, Р. М. Крамар.
  13. Національний інформаційний суверенітет у контексті розвитку новітніх інформаційних технологій / [О. С. Онищенко, В. М. Горовий, В. І. Попик та ін.] ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. – К. : НБУВ, 2011. – 191 с.
  14. Шабай Е. С. Реклама в современном социокультурном пространстве : дис. канд. филос. наук : спец. 09.00.13 «Религиоведение, философская антропология, философия культуры» / Евгений Семенович Шабай ; Федеральное агентство по образованию, ГОУ ВПО «Ставропольский государственный университет». – Ставрополь, 2008. – 164 с.
  15. Хавкіна Л. М. Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна.
  16. Положення про соціальну рекламу в системі соціальних служб для молоді України. – К. : Держсоцслужба , 1998. – 16 с.
  17. Борисова О. О. Библиотечно-библиографическая реклама : учеб.-практ. пособие / О. О. Борисова. – M. : Изд-во МГУК, ИПО Профиздат, 2002. – 224 c.
  18. Там само.
  19. Библиотечное дело : терминологический словарь / сост. Т. А. Бахтурина, Б. Н. Бачалдин, Ю. А. Гриханов [и др.] ; Рос. гос. б-ка. – 3-е изд., пераб. и доп. – М., 1997. – 168 с.
  20. Борисова О. О. Библиотечно-библиографическая реклама : учеб.-практ. пособие / О. О. Борисова. – M. : Изд-во МГУК, ИПО Профиздат, 2002. – 224 c.
  21. Рекламная деятельность библиотек : метод. материалы / ЯОУНБ им. Н. А. Некрасова, ОМО ; сост. В. П. Зубакина ; отв. за вып. Е. С. Семенова. – Ярославль, 2012. – 26 с.
  22. Башун О. В. Вплив маркетингу і фандрейзингу на трансформацію бібліотек / О. В. Башун ; наук. ред. В. С. Білецький. – Донецьк : УКЦентр, 1999. – 204 с.
  23. Синкевич Е. В. Реклама в библиотечном обслуживании [Электронный ресурс] / Е. В. Сенкевич.
  24. Реклама как средство повышения имиджа библиотеки. Рекламно-информационная деятельность библиотек : консультации : метод. пособие для специалистов муниципальных библиотек / сост. А. О. Кешешян, М. А. Явруян ; отв. за вып. А. О. Кешешян ; МУК МЦБ, МБО. – Чалтырь, 2011. – Вып. 1 (16). – 28 с.
  25. Ашервуд Б. Азбука общения или Public relations библиотеки / Б. Ашервуд. – М. : Либерия, 1995. – 174 с.
  26. Михнова И. Б. Как сделать рекламу библиотеки: Теория, методика, практика / И. Б. Михнова, Г. Л. Цесарская // НВЦ «Библиомаркет». – М., 1996. – 220 с.
  27. Суслова И. М. Практический маркетинг в библиотеках : учеб.-метод. пособие / И. М. Суслова. – М. : ЛИБЕРИЯ, 2004. – 144 с.