Струнгар А. - Специфіка організації представлення контенту бібліотечного веб-ресурсу з метою підвищення його ефективності (2015)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2015, Вип. 41)Ukrainian English

Струнгар А.

Специфіка організації представлення контенту бібліотечного веб-ресурсу з метою підвищення його ефективності

Рубрика: Розділ III. Бібліотека в електронному середовищі: ресурси, сервіси, технології

Анотація: Публікація присвячена аналізу організації розміщення контенту веб-ресурсу з метою підвищення його ефективності, шляхом вирішення актуальних проблем використання бібліотечних інтернет-ресурсів і застосування допоміжних аналітичних інструментів за визначенням подачі затребуваного матеріалу в соціально-інформаційному просторі. Визначено, що внутрішня оптимізація контенту веб-сайтів потребує більш розширених технологічних підходів, що містять у собі розгорнену систему багато функціональних плагінів і модулів у системі php-кодів. Обґрунтована необхідність дотримання певних принципів юзабіліті та запропоновано структуризацію роботи редакторів інтернет-ресурсу, згідно з вимогами пошукових систем, щодо контенту. Розроблено пропозиції щодо підвищення ефективності організації представлення інформаційних матеріалів на веб-ресурсі, такі як введення ключових запитів, використовуючи зовнішні аналітичні системи типу WordStat, застосування певної кількості символів в інтернет-публікаціях орієнтованих на користувачів, введення внутрішніх ключових запитів під певні вузькопрофільні матеріали, дотримання умов підпису картинок і спеціальних тегів при наповненні та редагуванні матеріалів, застосування аналізаторів Google Analytics та Yandex Metrika з введенням вебмастерів цих систем в основний код сайту.

Ключові слова: аналітичні системи, інформаційний простір, хоcтинг, соціальні технології, бібліотека, сайт, SEO, пошук, ранжирування, Google, Alexa toolbar, Yandex.



Цитованість авторів публікації:
  • Струнгар А. (Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Україна, Київ)

Бібліографічний опис для цитування:
Струнгар А. Специфіка організації представлення контенту бібліотечного веб-ресурсу з метою підвищення його ефективності / А. Струнгар // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2015. - Вип. 41. - С. 601-608. - Режим доступу: http://np.nbuv.gov.ua/doc/npnbuimviv_2015_41_46


Бібліографія:

  1. Ашманов И. Оптимизация и продвижение сайтов в поисковых системах / И. Ашманов, А. Иванов. – Киев : Питер, 2008. – 400 с.
  2. Гусев В. С. Аналитика веб-сайтов. Использование аналитических инструментов для продвижения в Интернете / В. С. Гусев. – Киев : Диалектика; Вильямс, 2008. – 176 с.
  3. Кошик А. Веб-аналитика 2.0 на практике. Тонкости и лучшие методики = Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity / А. Кошик. – Москва : Диалектика, 2011. – С. 528.
  4. Струнгар А. Інструментальні методи моделювання поведінки користувачів та критерії ранжування науково-інформаційних порталів у веб-просторі / А. Струнгар, О. Мар’їна // Бібл. вісн. – 2014. – № 4. – С. 22–26.
  5. Струнгар В. Інформаційно-пошукова система бібліотеки як інструмент прискорення опрацювання даних / В. Струнгар // Вісн. Книжк. палати. – Київ, 2013. – № 10 (207). – С. 28–29.
  6. Яковлев А. А. Раскрутка и продвижение сайтов: основы, секреты, трюки / А. А. Яковлев. – Санкт-Петербург : БХВ-Петербург, 2007. – 336 с.
  7. Hellmers J. Usability Evaluation Methods for a Scientific Internet Information Portal / J. Hellmers // Journal of Universal Computer Science. – 2012. – Vol. 18, N 10. – P. 1308–1322.
  8. Schцn E. M., Hellmers J., Thomaschewski J. Usability Evaluation Methods for Special Interest Internet Information Services / E. M. Schцn, J. Hellmers, J. Thomaschewski // International Journal of Interactive Multimedia and Artificial Intelligence. – 2014. – Vol. 2, N 6. – P. 26–32.