Самохіна Ж. - Маркетингові комунікації в бібліотечно-інформаційній діяльності (2015)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2015, Вип. 42)Ukrainian English

Самохіна Ж.

Маркетингові комунікації в бібліотечно-інформаційній діяльності

Рубрика: Розділ 1. Формуванння національного інформаційного простору в контексті діяльності бібліотечно-інформаційних установ

Анотація: У статті представлено інструменти здійснення маркетингових комунікацій у бібліотеках, описано прийоми і методи вивчення читацького попиту. Розглянуто аспекти складання блог-маркетингової програми, особливості онлайн-маркетингу. Охарактеризовано нові форми рекламного впливу на читачів, рекламні прийоми в Інтернеті як засіб маркетингової діяльності. Підкреслено, що в рамках маркетингових комунікацій бібліотеки повинні приділяти велику увагу розробленню та веденню веб-сайтів.

Ключові слова: канали маркетингових комунікацій, інформаційний маркетинг, читацький попит, голосування на сайті, блог-маркетинг, інтернет-реклама, онлайн-маркетинг.



Цитованість авторів публікації:
  • Самохіна Ж. (Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Україна, Київ)

Бібліографічний опис для цитування:
Самохіна Ж. Маркетингові комунікації в бібліотечно-інформаційній діяльності / Ж. Самохіна // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2015. - Вип. 42. - С. 103-114. - Режим доступу: http://np.nbuv.gov.ua/doc/npnbuimviv_2015_42_10


Бібліографія:

  1. Беквит Г. Продавая незримое : руководство по современному маркетингу услуг : пер. с англ. / Гарри Беквит. – М. : Альпина Бизнес Букс, 2004. – 272 c.
  2. Бердышев С. Н. Информационный маркетинг : практическое пособие / Сергей Николаевич Бердышев. – М. : Дашков и Ко, 2009. – 216 c.
  3. Войцеховська М. Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг : досвід польських бібліотек // Бібл. вісн. – 2012. – № 1. – С. 21–27.
  4. Грант Дж. 12 тем. Маркетинг 21 века / Джон Грант – [Б. м.] : Коммерсантъ : Питер, 2007. – 448 c.
  5. Лебедев-Любимов А. Н. Психология в маркетинге. COOL-BRAND-стратегия / А. Н. Лебедев-Любимов. – СПб. : Питер, 2008. – 192 c.
  6. Норіцина Н. І. Маркетингова політика комунікацій : курс лекцій / Н. І. Норіцина ; Міжрегіональна академія управління персоналом. – К. : [б. в.], 2003. – 120 c.
  7. Петруня Ю. Є. Маркетинг : навч. посіб. / Ю. Є. Петруня. – К. : Знання, 2007. – 325 c.
  8. Щербакова И. В. Блог-маркетинг или Маркетинг в режиме онлайн / И. В. Щербакова. – М. : Дашков и Ко, 2010. – 76 c.