Шемаєва Г. - Управління якістю бібліотечно-інформаційних електронних ресурсів як умова розвитку національного інформаційного простору (2015)
АРХІВ (Всі випуски) / Зміст випуска (2015, Вип. 42)
Шемаєва Г.
Управління якістю бібліотечно-інформаційних електронних ресурсів як умова розвитку національного інформаційного просторуРубрика: Розділ 2. Організація бібліотечно-інформаційних ресурсів та сервісів Анотація: У статті узагальнено інструментарій вимірювання якості бібліотечно-інформаційних ресурсів, акцентовано увагу на критеріях оцінки цінності інформації. У системі управління якістю виокремлено основні групи: управління якістю організації здійснення процесів, управління якістю технологічно-інформаційних процесів, управління ефективністю інформаційно-комунікаційних процесів, підвищення кваліфікації бібліотечних працівників. Ключові слова: бібліотечно-інформаційні електронні ресурси, управління якістю, методи визначення якості, показники та критерії вимірювання якості.
Цитованість авторів публікації:- Шемаєва Г. (Харківська державна академія культури, Україна)
Бібліографічний опис для цитування: Шемаєва Г. Управління якістю бібліотечно-інформаційних електронних ресурсів як умова розвитку національного інформаційного простору / Г. Шемаєва // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2015. - Вип. 42. - С. 339-348. - Режим доступу: http://np.nbuv.gov.ua/doc/npnbuimviv_2015_42_30
Бібліографія: - Ахмадова Ю. А. Новый подход к исследованию качества предоставляемых библиотеками информационных продуктов и услуг / Ю. А. Ахмадова // Библиотековедение. – 2006. – № 6. – С. 42–48.
- Исмагилова А. Х. Оценка качества электронных библиотек / А. Х. Исмагилова // НТБ. – 2010. – № 5. – С. 60–66.
- Кобєлєв О. М. Діагностика результатів діяльності бібліотеки / О. М. Кобєлєв // Вісн. Харк. держ. акад. культури : зб. наук. пр. – 2007. – Вип. 20. – С. 80–85.
- Колкова Н. И. Электронные информационные ресурсы: общее и специфическое в оценке качества / Н. И. Колокова, И. Л. Скипор // Качество электронных ресурсов и сервисов библиотек, музеев, архивов как фактор эффективного взаимодействия с пользователеми : материалы ІХ всерос. науч.-практ. конф., 31 окт. – 1 нояб. 2013 г., С-Петербург / ЦГПБ им. В. В Маяковского. – Санкт- Петербург : Политехника-сервис, 2013. – С. 8–16.
- Романов П. С. Комплексный подход к измерению эффективности работы библиотеки (зарубежный опыт) / П. С. Романов // Библиотековедение. – 2009. – № 2. – С. 90–96.
- Сафиуллина З. А. Информация: ценность и оценка / З. А. Сафиуллина. – М. : Либере-Бибинформ, 2006. – 224 с.
- Серова О. В. Качество услуг в электронной среде и новые сервисы / О. В. Серова // Библиосфера. – 2009. – № 1. – С. 27–32.
- Ядрова Г. В. Опрос удаленного пользователя как инструмент изучения и оценки электронных ресурсов вузовской библиотеки / Г. В. Ядрова // Науч. и техн. б-ки. – 2004. – № 10. – С. 28–35.
- Li Y. [Индивидуальные особенности пользователей и их влияние на оценку полезности цифровых библиотек] / Y. Li, X. Zhang // J. China Soc. Sci. and Techn. Inf. – 2011. – V. 30. – № 9. – Р. 980–989.
|