Коваль Т. - Популяризація електронних книжкових виставок у соціальних мережах (На прикладі універсального підсобного фонду ВКБО НБУВ), Туровська Л., Смоляр І. (2015)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2015, Вип. 42)Ukrainian English

Коваль Т., Туровська Л., Смоляр І.

Популяризація електронних книжкових виставок у соціальних мережах (На прикладі універсального підсобного фонду ВКБО НБУВ)

Рубрика: Розділ 1. Формуванння національного інформаційного простору в контексті діяльності бібліотечно-інформаційних установ

Анотація: Спираючись на дані онлайнового маркетингового дослідження, ми розглянули проблеми обслуговування дистанційних читачів електронними виставками, створюваними на базі універсального підсобного фонду відділу комплексного бібліотечного обслуговування (ВКБО) Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. Висвітлено питання популяризації, а також переваги та перспективи поширення у соцмережах сучасних електронних бібліотечних продуктів. Упровадження результатів дослідження у практику роботи НБУВ та бібліотек науково-дослідних установ НАН України сприятиме оптимізації бібліотечно-інформаційної діяльності у середовищі віртуальних комунікаційних співтовариств.

Ключові слова: соціальні мережі, віртуальні співтовариства, електронні книжкові виставки, інформаційний електронний бібліотечний продукт, комунікаційні зв’язки, інтерактивний бібліотечний сервіс.



Цитованість авторів публікації:
  • Коваль Т. (Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Україна, Київ)
  • Туровська Л. (Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Україна, Київ)
  • Смоляр І. (Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Україна, Київ)

Бібліографічний опис для цитування:
Коваль Т. Популяризація електронних книжкових виставок у соціальних мережах (На прикладі універсального підсобного фонду ВКБО НБУВ) / Т. Коваль, Л. Туровська, І. Смоляр // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2015. - Вип. 42. - С. 61-80. - Режим доступу: http://np.nbuv.gov.ua/doc/npnbuimviv_2015_42_7


Бібліографія:

  1. Соціальна мережа [Електронний ресурс] // Вікіпедія : вільна енциклопедія : веб-сайт.
  2. Кастельс М. Інтернет-галактика. Міркування щодо Інтернету, бізнесу і суспільства / М. Кастельс ; пер. Е. Г. Ганиш, А. Б. Волкова. – К. : Ваклер, 2007. – 304 с.
  3. Ковалев Г. Д. Инновационные коммуникации : учеб. пособие для вузов / Г. Д. Ковалев. – М. : Юнити-Дана, 2000. – 286 с.
  4. Лалл Дж. Мас-медіа, комунікація, культура : глобальний підхід / Лалл Дж. – К. : К.І.С., 2002. – 264 с.
  5. Петрик В. М. Сугестивні технології маніпулятивного впливу : навч. посіб. / В. М. Петрик. М. М. Присяжнюк, Л. Ф. Компанцева [та ін.] ; за заг. ред. Є. Д. Скулиша. – 2-ге вид. – К. : ЗАТ ВІПОЛ, 2011. – С. 168–171.
  6. Редькина Н. С. Стратегическое развитие информационных технологий в библиотеке / Н. С. Редькина ; Федер. гос. бюджет. учреждение науки «Гос. публич. науч.-техн. б-ка» СО РАН. – Новосибирск : ГПНТБ СО РАН, 2012. – 222 с.
  7. Головко С. И. Социально-культурные функции библиотечной профессии / С. И. Головко // Библиотековедение. – 2004. – № 6. – С. 32–38.
  8. Прохоров А. Социальные сети и Интернет / А. Прохоров // Компьютер пресс. – 2006. – № 10. – С. 80–85.
  9. Данбар Р. Лабиринт случайных связей. – М. : Ломоносов, 2012. – 288 с.
  10. Давыдова И. А. Библиотека как участник информационного производства / И. А. Давыдова // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире : новые технологии и новые формы сотрудничества : матер. конф. / 10-я юбил. междунар. конф. «Крым 2003». – М. : ГПНТБ России, 2003. – Т. 1. – С. 207–209.
  11. Дворкина М. Я. Библиотека : традиции и изменения в контексте социальных и культурных реалий / М. Я. Дворкина // Культура : от информации к познанию : тезисы и сообщения / 4-е Румянцевские чтения, г. Москва, 2003 г. – М., 2003. – С. 62–66.
  12. Ершова Т. В. Информационное общество и библиотека / Т. В. Ершова // Общество и книга : от Гутенберга до Интернета / Ин-т философии РАН. – М. : Традиция, 2000. – С. 265–274.
  13. Елепов Б. С. Новое качество библиотек в условиях электронных технологий [Электронный ресурс] / Б. С. Елепов, О. Л. Лаврик, Е. Б. Соболева // Электронные библиотеки. – 2000. – Т. 3, Вып. 1.
  14. Соколов А. В. Введение в теорию социальной коммуникации : учеб. пособие / А. В. Соколов. – СПб., 1996. – 320 с.
  15. Досенко А. К. Електронні щоденники як одиниці соціальних комунікацій : монографія / А. К. Досенко. – К. : КиМУ, 2012. – 201 с. – Бібліогр. : с. 91; c. 168–182.
  16. Мар’їна О. Бібліотеки та соціальні медіа : технологія взаємодії / О. Мар’їна // Вісн. Кн. палати. – 2012. – № 8. – С. 19–20.
  17. Чуприна Л. А. Оперативна інформація в соціальних мережах : особливості обігу та використання бібліотеками / Л. А. Чуприна // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського / НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України. – К., 2012, – Вип. 33. – С. 507–253.
  18. Ярошенко Т. О. Відкритий доступ – шлях до присутності світовій науковій спільноті / Т. О. Ярошенко. – К. : Вища школа. – 2011. – № 3. – С. 47–51.
  19. Facebook (Електронний ресурс] // Вікіпедія : вільна енциклопедія : веб-сайт.
  20. Facebook [Електронний ресурс].
  21. ВКонтакте [Електронний ресурс] // Вікіпедія : вільна енциклопедія : веб-сайт.
  22. ВКонтакте [Електронний ресурс].
  23. Однокласники [Електронний ресурс] // Вікіпедія : вільна енциклопедія : веб-сайт.
  24. Однокласники [Електронний ресурс].
  25. Twitter [Електронний ресурс] // Вікіпедія : вільна енциклопедія : веб-сайт.
  26. Twitter [Електронний ресурс].
  27. Для більшості молодих українців інтернет є головним джерелом інформації – дослідження // Інститут масової інформації. – 2013. – 9.04.
  28. Общее количество сайтов в интернете достигнет миллиарда в течение двух лет – аналитики [Електронний ресурс]. – ГудВин.info. – 5 февраля 2013.